Gå til innhold

har bestillt meg akupunktur time

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk til dette da jeg ble gravid med jenta mi, klarte ikke å bli det selv. Så nå skal jeg til henne på slutten av mnd, tenkte hun kunne få hjelpe meg å holde på neste jeg får i magen slik at jeg ikke mister en 3. gang.

Jeg gjør osgå alle de samme tingene som jeg gjorde før jeg ble gravid med henne (bortsett fra å ta pergotime). Drikker minst 2 liter vann til dagen, bruker lite salt i maten, ikke noe særlig sukker, spiser myefrukt og grønnt, trener, spiser ikke rødt kjøtt, tar vitaminer og prøver å ikke stresse. Så da får vi se. jeg SKAL BLI gravid denne mnd. Vi koste oss litt i går, var nett ferdig med mensen. Så da får vi holde på slik en stund, vet ike\ke hvordan syklusen er siden jeg har mistet.

Eggløsningstestene er nå på vei, å jeg driver å temper som vanlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stooooor tro på akupunktur, og et sunt kosthold skader ikke. Hvor gammel er jenta di?

:-)

Skrevet

Jeg også har det. da jeg gikk til henne før jeg ble gravid med jenta mi så ordnet hun på hormoner, syklus, egg og alt som var, plutselig var nesten alt normalt, å da ble jeg gravid. Nå har det seg jo slik at jeg faktisk klarte å bli gravid 2 ganger etter at jeg fikk jenta mi (tro det eller ei), men jeg har mista begge gangene, noe som også ligger innenfor problemet mitt. Men jeg har hørt at akupunktur kan hjelpe, så da prøver jeg det også.

Jenta mi er ikke større enn 8 mnd, begynnte å prøve med en gang etter at vi fikk henne, mensen kom i gang også med en gang. Grunnen til at vi vil prøve så snart er fordi jeg mest sannsynlig ikke kan bli gravid om noen år, har samme problem som de i overgangsalderen( vet ikke om du husker det)?

Hvordan går det med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...