Milletrille Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Skrevet et forslag om det på "ris og ros"-debatten. Signer der om dere er enig. Syns anonym-knappen blir mest brukt av folk som er frekke i kjeften i stedet for å bruke den når det er snakk om pinlige/personlige spørsmål, som jeg mener den er til for....
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg tror at så lenge folk lar seg provosere over den, så blir den der.....blir som med tabolid-pressen. Jo styggere forsiden er, desto mer selger de. Jeg har lært meg til å overse anonym-knappen. Den misbrukes, ja. Kan være god å ha hvis du skal spørre om sånn hva-er-galt-med-underlivet-mitt spørsmål...hehe...satt på spissen, da
Mamma til to tette Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes den kunne være der til å lage innlegg, dvs at man kunne spørre pinlige spørsmål. Hvis man evt, også ville skjelle ut den ene eller andre så måtte folk faktisk velge å gå inn på dette innlegget. Men kunne godt sluppet at folk slenger ut en kjip bemerkning midt inni et innlegg.
babyandme Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Vet du hva, jeg er enig med deg mie.. hadde tenkt å foreslå det samme faktisk. Er såå lei av disse anonyme som tror de kan si hva som helst til uskyldige folk. Synes denne siden kunne bli spart for dette. Kanskje fjernet anonymknappen på denne koselige siden, (som er "forbeholdt" spm ang små babyer) og heller beholde anonymknappen på andre sider der man mer ofte tar opp "pinlige" saker. Klart en kan overse disse folka som elsker å lage trøbbel, men synes det er så unødvendig og slitsomt.
Arb.ledig husmor Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Kunne vært en egen anonym side... hehe.. Syns det er veldig mye ris å få fra anonyme her.. verst med de som bare er ute etter å plage..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 har nå vært inne og signer under på det du skrev
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 ....er veldig underholdning å lese "kritikken" fra anoyme hvis man ikke lar det gå innpå seg!!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Da har jeg også vært å signert. Det håper jeg alle dere andre som er enig også gjør:)
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Hvorfor er det ikke anonym-knapp på skravle?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Jo,det er sant nydelige Marius og der er de som er saklige og som gjemmer seg bak anonym knappen.Selv lar jeg ikke det gå inn på meg,jeg ser på en anonym som slenger med leppa,som en ikke person og dermed er jeg vel ikke så høflig igjen,det er liksom ikke et menneske jeg snakker med,men det finnes faktisk de som lar det gå inn på seg,og det synes jeg blir for galt. At noen her inne,skal sitte på sin høye hest og ikke tørre å stå for det og dermed få andre til å føle seg liten.Enkelte lurer nok på hvem det er og blir veldig på vakt.Faktisk folk som har skrevet pm til meg og sagt det.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Heia oss anonyme som skaper litt liv og røre her...og provoserer hormonsyke, hysteriske mødre.....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Hmm.. jeg er aldri ufin, men liker å bruke anonymknappen. Er veldig glad for at den er et alternativ for meg. Synes at man bør overse innlegg som er provoserende skrevet og heller sørge for å holde de heftigste debattene inne på skravle. Da får de "slemme"anonyme jo ikke gjort noe.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 Men jeg vet jo at flere med meg bruker den fordi mange er såpass stygge med andre som de er. Ikke alle anonyme som er frekke. Noen av oss ønsker bare ikke hets. som jeg sa istad også..
Milletrille Skrevet 9. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. august 2007 Jeg prøver konsekvent å overse frekke og usaklige anonyme og irriterer meg nesten mer over de som svarer og hauser opp de anonyme enn de anonyme selv Jeg tar meg heller ikke nær av anonymes kommentarer, men ser at det er andre som gjør det. Bruker også anonym-knappen i ny og ne, men skulle da overlevd uten også. Hvis det går an i praksis, så syns jeg det var en veldig god idé at kun hovedinnlegger kan være anonym!
Milletrille Skrevet 9. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. august 2007 Det som irriterer meg mest er at moderator ser ut til å være totalt fraværende her inne. Så sant ikke noen brukere sender mail til moderator, så virker det ikke som de er deltakende i det hele tatt. Ganske uproft egentlig..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #19 Skrevet 9. august 2007 Ja, det er jo et problem her. Hets og mobbing bryr de seg ikke om, det eneste som noengang slås ned på er direkte reklame eller hets av jordmødre og slikt.... med navn selvfølgelig da...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #22 Skrevet 10. august 2007 Anonymknappen er unødvendig. Bare se på babyverden! Er det noen anonymknapp der? Er stemninga 1000 ganger bedre der? JA! Hvis den knappen skal være her, skulle det vært sånn at bare hovedinnlegger hadde mulighet til å bruke den. (F.eks litt pinlige spm)
OsloMor Skrevet 10. august 2007 #23 Skrevet 10. august 2007 Joda, er jo litt enig i det, på en annen side er det ikke akkurat artigst å være det nicket som alle vet er: inkontinent, har hemorrider, ikke har sex, ikke har mens, er ufrivillig gravid, ufrivillig barnløs osv. Altså de fleste av oss har ting å spørre om, men som er så personlige at man vil være anonym. og det synes jo jeg er bra at man har mulighet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå