Turid Laila Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 snus og amming? Det er det ingen som snakker om. Er det mindre farlig? Er det nikotinen som er det verste, eller er det de andre stoffene i røyk som er den verste "fienden"? Bare lurer, for jeg snuser, og det finnes ikke noe forskningsmateriale på det. Altså snus og amming. Babyen min får jo i seg nikotin, men han får jo ikke alle de andre drittstoffene som babyer av røykene mødre får...
*ønsker nr 2* Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 det er jo niktotinen alle prater om... hehe... men.. det er nok ikke nikotinen som er verst i røyk.. . men er jo ikke bra med nikotin heller... jeg røyke rog ammer, men vet jo at det ikke er bra... men men.. sånn er det bare
Nusseline♀♀♂ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jøss! Trodde jeg var den eneste jenta som bruker snus her jeg! Jeg har forøvrig ikke ammet da av andre årsaker. Om det ikke er bra å snuse når man ammer det vet jeg ikke, lurte faktisk på det her i dag angående p-piller og snus. Er det egentlig så bra med tanke på faren for blodpropp??
Milletrille Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Er vel fordi det ikke har vært så vanlig at jenter snuser. Kommer nok mer informasjon her også etterhvert som jentene kommer etter på snus-fronten. Sunt er det vel ikke, som så mye annet! Men ingen aning i om det er like skadelig som røyken...
Turid Laila Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Har prøvd å google, uten å bli nevneverdig mye smartere av den grunn. Så tenkte kanskje noen her inne visste da... Ang blodpropp og ppiller aner jeg ikke..
Turid Laila Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Ingen som hadde noe å tilføye?
¤ my precious ¤ Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Det er i hovedsak nikotinen det er snakk om når det gjelder amming og røyking/snusing(foruten røyk-osen som kan fremkalle allergier og evt astma)...Nikotinen går over i melken. Det er mye mer nikotin i snus enn i røyk også, så det er over hodet ikke noe bedre å snus enn å røyke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå