Gå til innhold

Fjern anonym-knappen på småtroll!


Milletrille

Anbefalte innlegg

Er mitt forslag.... Syns rett og slett folk er frekke i kjeften og skjuler seg bak anonym-knappen.

 

Tror det kunne blitt litt hyggeligere der inne hvis den knappen hadde blitt fjernet der også.

 

Min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig med mie.

 

Ta f.eks ei som kom inn på siden,hadde nettopp født.Skrev et godt innlegg om hvordan fødselen hadde vært.Etterpå fikk hun kjeft,fordi hun ikke brukte avsnitt og store bokstaver etter punktum.Hun kom ikke til å klare å hjelpe barna i rettskriving når de begynte på skolen,var den endelige dommen.

 

Dette er et av mange eksempler,men jeg synes det er ekstra ille,når en er full av glede fordi en har fått en liten og vil fortelle dette og så får en bare dritt tilbake av folk som ikke er modne nok til å stå for det de sier og trykker anonym knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heelt enig.. Er fryktelig utrivelig der til tider og vet at det fins de som har sluttet å bruke dib fordi de ikke orker mer drittslenging fra anonyme.. Anonymknappen blir altfor mye misbrukt til at den er verdt å beholde. Så signerer denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her.. Et annet eks. Det var ei som hadde fått noen skjemmende flekker på kroppen, og var tydelig flau over dette. Så kommer en anonym og kaller henne stygg og ekkel. Sånt synes jeg er vold mot et annet menneske. Ønsker dere som styrer Barnimagen at dette skal være et forum der anonyme kan herje vilt og såre folk slik det passer dem?? Synes jeg husker at jeg leste om reglene til BIM der folk måtte oppføre seg og passe språket sitt. Dersom dere ikke ønsker å godta denne form for mobbing, håper jeg inderlig dere tar grep om dette og fjerner anonym-knappen!! Dere har et altfor bra forum, og trenger ikke dette dårlige rykte på dere.

 

Vennlig hilsen ei som ønsker fred og orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv er det her uten frekke anonyme.. Mistrivsel derimot er anonyme god på å skape...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på skravle kan man ikke bruke anonym-knappen, mye mer ordentlig der. Nei, fjern anonym-knappen på småtroll. De som vil krangle anonymt kan vel bruke knappen på krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...