mamma >to gull Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 regner dere at dere må vente 3 timer pr enhet fra siste drink eller til alkoholen er ute av blodet og man er i stand til å kjøre bil? La meg si hvis jeg slutter å drikke kl. 12, kan jeg da amme kl.10 neste morgen, uavhengig hvor mye jeg drakk?
nickoline og supermann Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 jeg har pumpet meg når jeg kom hjem jeg...... så har jeg ammet neste morgen.
mamma >to gull Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 ja, må jo selvsagt pumpe underveis på festen for å unngå brystspreng, men man kan ikke pumpe ut melk og tenke at alkoholen går ut..
nickoline og supermann Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 de sier jo at hvis du feks tar et glass vin og gir ungen en sup har ikke dette så mye å si. du blir ikke ruset av et glass vin. da blir ikke barnet ditt det heller. har du drukket en øl elle 3 dagen før trenger du heller ikke pumpe om morgenen. da er alkoholen ute for lengst....... er du sørpe dritings når du kommer fra byen er faren for at du er bakfull om morgenen stor. da ville jeg nok pumpet først ja!
mamma >to gull Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 ja, det mener jeg og. Men i bøkene står det at man skal vente 3 timer pr enhet fra siste drink, men da kan man jo omtrent ikke amme for mandag.. Skal i bryllup snart og skal drikke, drikker meg ikke dritings men tar meg noen glass, så slutter jeg kl. 12, så da ammer jeg han kl. 10 neste morgen. det bør gå bra:-))
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 jeg har en digital alkomåler hjemme slik at jeg aldri trenger å være i tvil :-) Men de gangene jeg har vært ute en tur, sluttet å drikke ca klokken 12 - 01 så har jeg vært uten alkohol i blodet klokken 08 på morgenen. Men så har det heller ikke vært flatfyll heller da :-)
Monajenten Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Bare en ting, man må ikke pumpe for at alkoholen skal forsvinne fra melken. Den er ute på samme tidspunkt som den er ute av blodet. Altså, når man kan kjøre, kan man også amme:) Pumping blir evt. kun for spreng. Bare en liten avsporing;)
mamma >to gull Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Samsyn og lille Camilla: en sånn alkomåler høres jo kjempe lurt ut, da slipper man å tvile..:-) Hvor har du kjøpt den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå