Gå til innhold

Stygg mage etter KS!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen.

Fødte en nydelig gutt for 2 år siden. Skal ha ks ( kompl.forrige gang)om ca 7 uker.

Gleder meg!

Magen min etter nr.1, ble vel litt valkete og hengete, selv om jeg er slank ellers. Har flere venninner med ks, og de har forferdelige mager, de synes det er veldig slitsomt med all huden som henger rundt magen, over buksekanten osv...

Er det noen som har noen tips til hva som kan gjøres for å få tilbake en nogenlunde normal mage?

Jeg skal trene etter fødselen, ca 2-3 ganger i uka, men må si jeg gruer meg til å se at det flapper og bare henger rundt hele magen!

Hva har du gjort for magen din?

Betyr ingenting i den store sammenheng, men veldig viktig for selvfølelsen....

Vil aldri legge meg under kniven, men kanskje du har noen andre behandlingsformer å tipse med?

Synes det er vanskelig å finne info om dette...

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg dette spørsmålet på KS debatt sidene også. Jentene der veit masse om dette :-)

Skrevet

Ja, det var ikke dumt!! Tenkte ikke på det, he, he...

Er ikke her så mye...

Takk.

Skrevet

Alle jeg vet har tatt ks har en liten pølse der nede over arret.. Noen er så plaget at de måtte fjerne denne kirurgisk..Ikke for å skremme deg altså! Hun som måtte fjerne denne er slank og aktiv.. Men greier ikke å trene den av seg. Ei anna greier heller ikke dette.

Skrevet

Jeg tok KS og syns magen min er fin jeg.. kunne med hell ha trent mer, men den var bare litt lubben - ikke dvask og hengete.. Jeg gjorde ingenting, men så ble jeg ikke stor heller da - fødte prematurt. Kanskje det hadde noe å si. Trur mye det går på hva slags hud man har.. Skrubb og massasje av mage og trim for å ha blodsirkulasjonen i gang er nok viktig..

lykke til med magen :)

Skrevet

Hei.

Ja, det er den pølsa jeg tenker på...

Utrolig ubehagelig, upraktisk og stygt når den henger over alle bukser og du må virkelig tenke på hvordan du skal kle deg osv for å prøve å skjule den....

Spesielt når man skal pynte seg, da føler man seg så utrolig dum...

Og man kan bli ganske så lei seg over å føle seg så stygg....

Hun som tok operasjon, hvordan ble hun etterpå? Og hva kostet det?

Har ikke lyst til det men....

Skrevet

hei!

jeg hadde ett ks i mai 2006.har kunn ett lite arr akkurat der håret slutter.ikke noe pølse eller henge hud.viss du er slank ellers så vil jeg ikke tro at du får henge mage over bukse kanten,for arret er jo mye lengre ned enn der buksa går.men det er selvsagt individuelt fra person til person.

Skrevet

Jeg har ikke sett magen etter operasjonen.. Men har heller ikke sett henne siden.. pga ferie og slikt..Så har ikke fått spurt.. Hva det kostet vet jeg heller ikke. hehe

Skrevet

Jeg har ikke tatt KS, men magen er helt ødelagt alikevel....: ( Stor mage, masse strekkmerker og ekstra hud.... Har spurt legen min, og fikk vite at jeg får operasjon senere når jeg ikke skal ha flere barn. Litt usikker på om jeg må betale noe selv. Men det er nok uansett ikke SÅ mye

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Hmz har ingen pølse jeg.. .må ha vært heldig jeg da tydeligvis.. og merkelig nok.. legen sa til meg at de færreste får den pølsa dere her inne advarer mot..

Skrevet

synes ikke jeg har så gal mage etter ks i mars 06....

etter man får barn så kan man IKKE alltid regne med å få tilbake den samme kroppen som før man ble gravid jenter :)

kroppen blir forandret etter 1-2-3 fødsler samme om det er ks eller vaginalt.....

Skrevet

Jeg hadde hastesnitt med førstemann og magen brukte lang tid før den var noe lunde tilbake til "normalen"...gikk sikkert halvannet år før jeg var fornøyd...men så hadde jeg helt flat mage før jeg ble gravid og har aldri hatt problemer med magen på noen måte...

Hadde ikke noe ekstra hud eller noe - bare akkurat som en fettpose foran på magen som bare ikke ville vekk....selv om jeg trente endel, gikk masse tur og tok 100 sit-ups hver dag fra 12 uker etter ks`et...

Denne gangen har jeg født vanlig og merker allerede nå at magen er myyyye mindre allerede (12 dager siden fødselen) enn den var på samme tid forrige gang. Aner ikke om det har med ks`et å gjøre, men har hørt at det kan ta lengre tid å få magen "normal" igjen etter et ks enn etter vanlig fødsel - men det er sikkert veldig individuelt. Kommer jo an på hvordan hud en har, om den trekker seg greit sammen ol....har endel venninner som har født vanlig som har verre mage enn hva jeg hadde etter ks`et for å si det sånn....;o)

Skrevet

Må bare si at denne "pølsa" har ikke jeg merket noe til:o) Kan ikke se at jeg har tatt ks med mindre en ser godt etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...