Gå til innhold

Aponti krem, er den noe bra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

så på den på babyshop her om dagen og fikk så lyst å kjøpe den, men så at den inneholdt parfyme. Jeg synes det er så festlig med krem på boks, var derfor jeg fikk lyst på den=) hehe

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er litt for sterkt parfymert, har ei boks, men har nesten ikke brukt den. Liker veldig godt shampoen og babyoljen fra Aponti da:)

Skrevet

Forresten, var det stellekremen du spurte om? I så fall er den kjempebra, jeg tenkte på ansiktskremen jeg nå.

Skrevet

nei, det var den lille ansiktskremen jeg tenkte på. Var litt redd for at den var litt for parfymert ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...