Lille Filur Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 så på den på babyshop her om dagen og fikk så lyst å kjøpe den, men så at den inneholdt parfyme. Jeg synes det er så festlig med krem på boks, var derfor jeg fikk lyst på den=) hehe
*Kleopatra Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes den er litt for sterkt parfymert, har ei boks, men har nesten ikke brukt den. Liker veldig godt shampoen og babyoljen fra Aponti da:)
*Kleopatra Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Forresten, var det stellekremen du spurte om? I så fall er den kjempebra, jeg tenkte på ansiktskremen jeg nå.
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 nei, det var den lille ansiktskremen jeg tenkte på. Var litt redd for at den var litt for parfymert ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå