Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg er 16 uker på vei, og har ikke begynt å få noe synlig mage Når begynte den og komme hos dere ? førstegangs =) Kroppsformen min er: har 2-4 kilo for mye.. veldig oppblåst mage fra FØR jeg ble gravid.. "mye" mage liksom.. Høy.. Kjenner heller ikke noe liv enda, så blir litt bekymret
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Du kan gå ïnn på hjemmesiden min å se på bilder av magen min.. www.lilletirill.piczo.com Jeg fikk ikke noe serlig med mage før uke 18.. i uke 13 var jeg litt oppblåst bare.. Men tror jeg fikk tidlig mage i forhold til mange andre..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg fikk ikke gravid-mage før jeg var rundt 16 uker selv. Men så var magen ganske flat før jeg ble gravid, så det tok litt tid før man kunne se at jeg var gravid og ikke bar "vanlig". Jeg har også bilder hvis du vil se. Da er det bare å trykke på nicket mitt. Uansett så er det veldig forskjellig når man får mage, Noen får det tidlig(venninna mi fikk mage i uke 8), mens andre får det sent(etter passert 20 uker). Veldig individuelt, og jeg tror IKKE du trenger å bekymre deg. Mage får du tidsnok!
Gjest Ut på tur Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg har helt annerledes kropp enn deg så mitt magemål kan nok ikke sammenlignes. Men synes heller ikke du skal bekymre deg for om du kjenner liv. Tok litt tid på meg Husker ikke akkurat når det var. Men du hr kanskje snart time til kontroll?
Proline Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Det er ikke uvanlig å ikke kjenne bevegelser på det tidspunktet, særlig for førstegangsfødende. Jeg merket ikke tydelig bevegelser før ca 18 uker. Og vet om flere som ikke merket noe før senere enn det også. Når det gjelder magen er det også veldig forskjellig når den kommer. Tror ikke disse tingene er noe å bekymre seg for. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå