Gå til innhold

Føde på UNN i oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å se litt på forskjellie tråda her inne, men finn liksom ikkje så mange fra Tromsø å området rundt der. Så, e d nåen som ska føde på UNN i oktober da? Hadde jo vært koseli å blidd kjennt me nåen her inne å kanskje man treffes på barsel.. :)

(Samme som 3.trimester)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte* Ingen?

Skrevet

har termin 6.nov..kan jo bli i oktober også sånn sett:-) håper i vert fall jeg slipper å gå over..når har du termin?

Skrevet

Heisann, jeg skal føde på UNN, har termin 23 oktober. Så kanskje våre veier møtes.. :)

Skrevet

vet du noe om hvordan det er å føde på unn?bra?er førstegangs og må tar 2-3t herifra jeg bor til tromsø.

Skrevet

skal selvfølgelig stå det tar og ikke må tar...:-)

Skrevet

Hei!

Har født 2 ganger på UNN og har bare positivt å si.

De tar godt vare på deg der, og andre gangen var det deilig å slippe 4-manns rom, for da lå jeg på sykehushotellet, og det er absolutt å anbefale om du har hatt en grei fødsel.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med UNN, fødte for 17mnd siden der. Syns personalet er flott og flinke. Mange flinke svenske sykepleiere/jordmødre.. :) Trygdt å med tanke på at de har alle typer spesialister og intensivavd. Alle har forskjellige erfaringer, men jeg har bare positive opplevelser fra mine 5 dager der... :) Hvor er det du bor siden du har ei go kjøring til Tromsø?

Skrevet

yttersia av senja:-) så det blir nok en stopp på fødestua på finnsnes, for en sjekk før jeg skal videre!jormor sier jeg i utgangspunktet skal til unn, men går det veldig raskt føder jeg på finnsnes.mamma hadde raske fødsler med alle 4, men det er jo slettes ikke sikkert jeg får det slik da...men er jo lov og håpe..:-) er jo en trygghet å vite at men skal til sykehus i tilfelle noe skulle skje

Skrevet

Oki, er i fra Silsand selv, men har bodd i byen i 4 år. Ja, greit å få det sjekket på F.nes før turen går videre. Mamma hadde også raske fødsler med alle oss tre søsken, 1-2 timer tok de. Med lillegutt på 17 mnd tok min fødsel 1time og 45 min, så jeg tror nok at du egentlig skal være litt forberedt på en rask fødsel siden mor di hadde det. :)

Skrevet

Har termin den 6 oktober.. :)

Skrevet

Hei jente!

Æ har termin 28.okt, men blir mest sannsynlig tatt me ks den 18. okt. på UNN.

Æ har født på UNN før i 2004, og opplevde egentli bare blide og hyggelige menneska der.

Skrevet

Når æ tenke etter så va d jo en smule dumt å ikkje skrive katti æ sjøl hadde termin i bynnelsen av tråden. Jaja, men sånn e d no bare.. *flire litt for mæ sjøl*

Skrevet

Hei:I) Har termin 7.november, men kan jo være at jeg blir å føde i oktober. Skal i alle fall føde på UNN. Har du vært på BIM-treff?

Skrevet

vekt85- 07.11.07

Nei har ikkje vært på BIM treff pga at æ bor i Gallivare.. :) Men ska komme t Tromsø for å føde.. Hadde vært koselig å kunne truffe folk herfra BIM en gang når æ va i Tromsø på kontroll f.eks.. :) Har neste kontroll 21 August å d e på en Tirsdag, men treffan bruke vel å vær på torsdaga?

Skrevet

Okei, du bor ikke i Tromsø... Ja, treffene bruker som regel å være på torsdagene. Tidligere har det vært formiddagstreff på tirsdagene, men vet ikke om det er lenger. Kan jo hende det begynner igjen når ferien er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...