jepp! Det er meg! Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 samboeren min kan være i gang med å være utro eller no!. Vært inne på facebook og sett hjva han svarer ei jente han kjenner fra før. Han har svart på et undersøkelse om den hvordan man er i senga og han ble den perfekte partner. Detta har hun snappa opp og spørr om det er mulig å få sjekka ut den prefekte partneren. Han svarer med at det kun er eierskap eller ingenting. hvordan skal jeg tolke detta ??. Hun svarer med at det alt er en som har tatt eierskap i noe men du veit jo. åssen jeg er.! Hva fanken er detta???. Blir så redd Veit jeg er råtten som har smug tiitta så det behøver du ikke kommentere.
frøken blå Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 synes ikke du er råtten jeg.... vanskelig for deg dette.... aner ikke hva jeg skal si, men du BØR vel konfrontere han med dette?
Gjest ->>- Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Høres for meg ut som berte legger an på ham, og han svarer opptatt (eierskap=forhold, liksom). Det enkleste er nok å spørre duden?
Anne-B. Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Høres ut som en tøffe-seg-kommentar. Respektløst å si sånt uansett, når man er i forhold. Syns du skal spørre ham, jeg. Og si at det ikke var noe artig å finne ut. Uskyldig flørt er nå så, men ikke noe koselig den der.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Skjønner deg godt jeg, hadde nok konfrontert han! Si at du ikke liker tonen, og be han legge om på den Er unødvendig å holde på slik når man er i et forhold, det er nå min mening.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Mulig jeg har misforstått. Men jeg tolket det slik at han forsøkte å fortelle at det kun er den som har eierskap= deg som får være med på morroa! på meg virket det som en flåsete måte å være kul på!
er det muuulig Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 sånn tolka jeg det også! at han aviste henne på en "tøff" måte....
Gjest Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Det er vel nærmest ingenting. Ikke rot opp i noe som ikke har mer substans enn som så.
Dronningen! Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Og som en liten kommentar på slutten: Ikke la deg farge av rådene til flere her inne.... Det er bare du ,og kun du, som vet hva du bør/ikke bør gjøre. Du kjenner mannen din best! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå