mamma i juli Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt utstyr for å lage hånd og fotavtrykk?
nickoline og supermann Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 de lager du fint selv. kjøp vanlig gips. så lager du trolldeig. du kan bruke feks en gammel isboks. de som er ovale er kjempefine. la det være igjen to cm opptil kanten. så putter du foten oppi. hånda er vanskelig. tom vanskelig på 2 åringer da de ikke har hånd rolig. blir ikke avtrykket bra kan du prøve igjen og igjen til du er fornøyd. så heller du gipsen over. la den tørke og vanne fra seg. ha en skarp kniv så du får løsnet den fra kanten. vips så har du et perfekt minne. da den er tørr kan du pusse kanter med sandpapir. du kan male den i hvilken farge du vil synes sølv, gull eller helt hvit er finest. selv har jeg limt de på sort papp og satt i ramme. den i sølv er i sølvramme. har noen i gull. da har jeg kun feks foten. de har jeg puttet i tittekasser fra ikea. lykke til!
Lykkekløver Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 http://www.mamut.com/barnetrend Her finner du noe som ikke er så innmari dyrt som mange andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå