Gå til innhold

Tror jeg har gjort en god handel.... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på posten i dag og hentet en pakke fra Kina...

Den inneholdt bambusstrikkepinner , bestilt/vunnet på Ebay.

Pakken inneholdt 16 par med rette strikkepinner og 15 rundpinner i ulike størrelser.

Betalte 173 kr totalt med frakt for 31 forskjellige strikkepinner !

Selve prisen på varen var snaut 2 dollar , så det var frakten som kostet.

Har sett litt på de , og de virker gode. :o)

Har bestilt/vunnet rundpinner som er på vei , i 2 ulike lengder og 15 tykkelser i hver lengde, og strømpepinnesett i 16 forskjellige tykkelser også, fra en annen leverandør. Det kom på ca 180 kr , med frakt.

Ble en rimelig fornyelse av pinnehaugen, for meg som liker å strikke med bambuspinner. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også ha!!! :) Kan jeg få spørre hvem du kjøpte av? Utrolig billig da!!

Skrevet

Når du har kontakt med selger skriver du da på engelsk eller trenger du ikke å gjøre annet enn å sette penger inn på kontoen de gir deg. Betaler du gjennom paypal?

Ble en del spørsmå men jeg har tenkt en del på å legge inn bud der jeg også.

Skrevet

Jeg hadde noen spørsmål til selger , og skrev da med min halvdårlige engelsk.

Brukte paypal , og det fungerte helt topp.

Handlet med to forskjellige , og etter kommentarer fra tidligere kjøpere , tok jeg sjansen på å handle jeg også.

Det er massevis av strikkepinner der inne , og frakt varierte veldig for de enkelte selgernr og landet de kom fra.

Sønnen min var registrert der fra før, på Ebay , så alle opplysningene de trengte når jeg skulle betale lå allerede inne.

Når man har vunnet / kjøptnoe , står det pay now e.l. bak produktet. Da trykker man der og følger bruksanvisningen der. Tror jeg..

Tar litt tid før varene kommer , rundt et par uker . De blir liggende hos posten i Oslo til du har returnert et ark du får tilsendt . det må sendes med en betalingsbekreftelse fra deg.

Det har noe med fortolling å gjøre, selv om jeg ikke måtte betale toll for varer jeg betalte 2 dollar for. Frakt regnes ikke med.De åpnet pakken og sjekket innholdet...

Skrevet

Det var utrolig mange selgere der inne.

Virket som de fra Kina ble billigst.

Skal gå inn og sjekke hvilke nick de to jeg handlet av har.

Venter på andre pakken , men den var ikke lovet før ca 10. august.

Ved å trykke på et sted det sto shipping øverst på lista over produkter , fikk en fram hvor mye frakt til Norge kommer på.

Noe som var litt annerledes enn hos mange norske selgere , var at om en vant to auksjoner , så ble ikke de sendt for en frakt. Fikk litt rabatt for frakt for pakke nummer to hos selgeren. Litt vanskelig å forklare. :o)

Totalsummen ble uansett bra.

Skrevet

Disse har jeg handlet av , begge fra Kina . Har bare nicket. :

lxsml - disse varene har kommet. Kjapt og greit.

kashi6688 - varene herfra har ikke kommet enda , men de ble betalt senere.

Skrevet

OioiOi!!!! Det var billig det ja!!! skulle gjerne kjøpt litt bambuspinner også, men tør ikke å handle over nettet fra ebay feks..

Men du fikk en god fangst der ja:) grattis:)

Skrevet

Sønnen min handlet masse der inne i fjor , han samler på diverse actionfigurer.

Det kom esker fra forskjellige land , men han opplevde aldri noe tull. Heldigvis.

Men det er alltid spennende hvor seriøse folk er og om man kan stole på dem.... Ser på prosenten av positive tilbakemeldinger fra andre som har handlet av personen. 100% positiv respons har jeg tatt sjansen på. Men man vet aldri uansett.

Har ikke lett på andre nettsteder , men kan hende det er bra kjøp andre steder også.

Skrevet

Dette var gøy.

Nå har jeg fått kjøpt meg 14 par 36 cm lange pinner, 14 par 30 cm pinner, 11stk 40cm rundpinner og 12 par 20 cm pinner for den nette sun av 425 kr inkludert frakt. Nå er det bare å vente på at de kommer i posten:o)

Takk for tips.

Skrevet

Bare hyggelig ! :o)

Har begynt å bruke de til ån strikke jakke til jenta mi av garnet jeg fikk i posten , og pinnene er gode å strikke av.

Skrevet

Da har også jeg kjøpt meg strikkepinner :) Kjøpte et sett med 36 rundpinner i forskjellige lengder og tykkelser og et sett med 12 sett strømpepinner i forskjellige tykkelser. Betalte 145,- for rundpinnene og 80,- for strømpepinnene inkludert porto!!! Nå gleder jeg meg til pinnene kommer i posten :) Tusen takk for godt tips til RajaPia, jeg kjøpte også av kashi6688.

Skrevet

Bare hyggelig ! :o)

Jeg ble så lei av å kjøpe dyre strikepinner, for sist jeg handlet mønster og strikkepinner , ble det dyrere enn garnet..

Egentlig tror jeg at jeg fikk tipset av ei dame her inne tidligere i sommer eller noe , men husker ikke hvem hun var.

Det tar noen dager , men jeg har i allefall fått det jeg har bestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...