Gå til innhold

Hva ville dere gjort??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg/vi skal etter planen i gang med eggdonasjon nå i august. Jeg fikk i begynnelsen av juni beskjed om og ta kontakt med klinikken etter 6. august - noe jeg gjorde på tirsdag 7. Er SKIKKELG utålmodig, og har enda ikke fått svar på mailen jeg sendte... Informasjon har jeg lært er en mangelvare ved den finske klinikken, og jeg har heller ikke fått verken resepter eller medisiner...Kan ikke fatte hvordan vi skal rekke en innsetting denne mnd med dette tempoet.... (kommer regelendring 1. september, og hadde også tenkt og bruke ferien min etc. Derfor jeg vil komme i gang, i tillegg til at jeg/vi har ventet siden november...)

 

Nå begynner det virkelig og røyne på her!!!!!!!!! Hva ville dere gjort?? Sendt ny mail eller bare ventet videre??

 

Åhhhhhhh!!!!!!!!!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ringt! da får du svar med en gang! og hvis ikke, fortsett å ring å mas!! det haster jo litt!!

Skrevet

Håper du har kommet gjennom på tlf nå Frøya.

Dette er ikke holdbart,det haster jo litt...

Håper du har fått senket skuldrene og planer for videre

fremdrift nå !

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...