Gå til innhold

Vi mistet Rikke fredag 3. aug -07


Nupsi Mcnugget

Anbefalte innlegg

Ufattelig uvirkelig og alt virker meningsløst om dagen. Gikk 9mnd gravid + 14 dgr overtid og ingen la merke til at morkaken var for liten, el evt andre ting som at hun hadde vokst lite den siste tiden. Var på overtidskontroll dagen før og alt var kjempefint. Skulle inn for å bli satt igang den fredagen og riene startet av seg selv på morgenen, noe som vanligvis er bra. Ikke i dette tilfelle for legen trodde at riene kan ha tatt livet av henne. Alt endte i hastesnitt og rikke var allerede død da de fikk henne ut men de gjorde alt de kunne for å redde henne. Vi vet ikke hva som skjedde galt her enda, men rikke og morkaken er sendt til obduksjon. Nå skal vi opp på kapellet og si et siste farvel, har bamser fra søster og bror som skal legges i kisten og et gullhjerte som vi har gravert inn "mamma pappa" på, dette skal gullet få bære med seg videre fra oss. Gruer mest til begravelsen imorgen og vi trøster oss med at det blir den verste men viktigste dagen i vårt liv. Føler med dere andre som har mistet både før/under og etter fødsel.

 

Hvil i fred, vår lille engel

03.08.07

kl 08.42

 

Rikke, jenta vår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg! Først av alt. jeg er kjempelei meg for at din nydelige lille Rikke døde! Det er så utrolig meningsløst og tragisk! Jeg mistet mitt barn for noen mnd siden og det var (er) helt jævlig. Så jeg vet så indelig godt hva du går gjennom nå. Begravelsen blir tøff, det kan jeg love deg. Men det er noe du må gjennom! Ta bilder. Har ikke lyst å legge ut min historie her men du er velkommen til å sende meg en pm, så kan vi snakke litt mer privat der hvis du ønsker! Vil også tipse deg om englesiden.com, der vi er (altfor) mange som har gått gjennom det samme som deg. Skal tenke på dere i morgen, lykke til!

Varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å klikk på nicket mitt å se om du kan sende meg en privatmelding. (pm) .Kan være du må opprette deg en profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nupsi! Vil bare si at jeg tenker masse på dere i dag. Å begrave barnet ditt er det verste du kommer til å gjøre! Sender deg gode tanker å trøstende klemmer på denne tunge dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei. Er så lei meg for lille Rikke. Alt blir så meningsløst, når du nå skulle vært så lykkelig, står du midt oppi ditt livs mareritt...Vi hadde begravelse for tre uker siden for vår lille gutt, født i uke 38, alt var helt perfekt frem til en kveld jeg ikke hadde kjent liv på noen timer. Fra da av ble livet snudd opp ned for oss også..Ville bare si at begravelse til egen baby er forferdelig trist, men oppi alt er jeg så glad for å komme gjennom den vonde dagen man tar farvel, utrolig nok hjelper en slik sermoni deg til å komme deg videre i bearbeidelsen. Jeg følte det slik. ble roligere etter begravelsen, følte jeg da kunne begynne sorgen..Det er forferdelig trist, men vi er fler englemammaer som tenker på deg og vet hvordan du har det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære dere

 

Føler veldig med dere og den sorgen og sjokket dere går gjennom. Det er så meningsløst når slikt skjer. Vi mistet selv vår lille skatt for fem uker siden, fem dager etter fødselen.

 

Ønsker dere all mulig styrke til å komme gjennom den nærmeste tiden..

 

Send gjerne PM om du har behov for å snakke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...