Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Nå må jeg snart ha nye klær..... hvor ble det av disse linkene til nettbutikkene når jeg trenger dem? Noen som har noen gode linker hvor mammatøy er tema??
majsenna™ Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 www.hm.com har noe ammatøy, www.babytrend.no har de kule babybandene spom du kan ha over buksene som passet før.. Ellers er linken til mammaklær på BIM-siden veldig bra.
Anele&Solstråla Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg har handlet mye klær i "vanlige" butikker...moten er jo langt og vidt i år virker d som...iallefall topper...bukser har jeg handlet på h&m og vero moda:) mest mammabukser!
KristineH79 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 http://www.suki.no/index.php?main_page=products_new&zenid=13c5227269d3fe7e76e31dfe0e9e169e
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Enig. Jeg er akkurat over 12 uker og så smått begynt å se på mammatøy. Men "alle" toppene i år kan jo brukes som mammaklær. Godt timet mhp graviditeten jenter ;-) Blir litt værre til vinteren, men det er jo lenge til.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Da har visaen min gått varm. Fant utrolig masse flott på www.bloomingmarvellous.co.uk/!!!!!!! Lett å bestille, god oversikt over klærne og info om dem. Så nå venter vi i spenning på pakke fra England...
Reidis Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Sjekk ut lindex-butikkene også. De har (hatt?) en del salg nå. Fikk masse fint til halv pris for et par uker siden ) og det meste var nøytralt og kan brukes utover høsten. Ellers har jeg bestilt litt fra krappe.no - superkjapp service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå