Gå til innhold

Kjeder dere dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har virkelig aldri møtt så mange kjerringer samlet på ett sted? Har dere virkelig ikke noe annet å gjøre enn å rakke ned på hverandre og kritisere? Tenkte dette skulle være ett nytting forum nå da jeg går gravid, men vet virkelig ikke lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ganske enig med deg om at det er veldig mye kritikk her inne. Men nå skal det sies at du kanskje ikke var bedre selv, og i tillegg signere med anonym? :o)

Skrevet

Ja, ser den.... Men klarte ikke å la vær å si noe. Jeg har ikke noe problem med å stå for meningene mine heller, men etter å ha sett den hetsingen enkelte får her så valgte jeg å være anonym denne gangen...

Skrevet

Skriver selv ganske lite inne på disse sidene. Virker som man blir angrepet uansett. Men siden heter jo "kranglesiden" så da er det vell meningen at man skal kjefte og smelle om alt :o) Utrolig hva folk legger seg oppi å da, tihi.

Skrevet

Ja, det er jo litt sånn at uansett hva man skriver så har alle en mening om alt? Er ekstremt på kranglesiden, men det er diverse rarieteter på de andre forumene også synes jeg... Mye hormoner i omløp kanskje? he he he

Skrevet

kan være det ja:o)

Skrevet

jeg trodde denne kranglesiden var for å få blåst ut litt om småting i hverdagen som er irriterende. men folk tar jo opp alle mulige slags alvorlige problemer. hører ikke det hjemme et annet sted? om jeg hadde en mann som slo eller hadde mista en baby så hadde jeg vel ikke henvendt meg til kranglesiden hvor en haug hormonelle småirriterte kjærringer satt å lirte av seg litt eder og galle????

 

å ja... jeg kjeder meg mye om dagen.. er sykemeldt å bor på et sted jeg nesten ikke kjenner noen. så da er det greit å innimellom komme hi t å kjefte litt, for så å være i bedre humør når mannen kommer hjem. :)

Skrevet

Er fullstendig enig i det med alvorlige problemer.. Synes faktisk ikke hører hjemme her.

 

Men du har kanskje ett poeng i at mannfolka våre tjener på de sidene her? hihihi

Skrevet

Burde vel kanskje gått på et annet forum enn kranglesiden da......? Er du lei kjærringer så er det vel alltids et pappaforum her også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...