Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har virkelig aldri møtt så mange kjerringer samlet på ett sted? Har dere virkelig ikke noe annet å gjøre enn å rakke ned på hverandre og kritisere? Tenkte dette skulle være ett nytting forum nå da jeg går gravid, men vet virkelig ikke lenger...
Axus' girlfriend Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hehe, ganske enig med deg om at det er veldig mye kritikk her inne. Men nå skal det sies at du kanskje ikke var bedre selv, og i tillegg signere med anonym? )
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Ja, ser den.... Men klarte ikke å la vær å si noe. Jeg har ikke noe problem med å stå for meningene mine heller, men etter å ha sett den hetsingen enkelte får her så valgte jeg å være anonym denne gangen...
Axus' girlfriend Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Skriver selv ganske lite inne på disse sidene. Virker som man blir angrepet uansett. Men siden heter jo "kranglesiden" så da er det vell meningen at man skal kjefte og smelle om alt ) Utrolig hva folk legger seg oppi å da, tihi.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Ja, det er jo litt sånn at uansett hva man skriver så har alle en mening om alt? Er ekstremt på kranglesiden, men det er diverse rarieteter på de andre forumene også synes jeg... Mye hormoner i omløp kanskje? he he he
mor.monsen Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 jeg trodde denne kranglesiden var for å få blåst ut litt om småting i hverdagen som er irriterende. men folk tar jo opp alle mulige slags alvorlige problemer. hører ikke det hjemme et annet sted? om jeg hadde en mann som slo eller hadde mista en baby så hadde jeg vel ikke henvendt meg til kranglesiden hvor en haug hormonelle småirriterte kjærringer satt å lirte av seg litt eder og galle???? å ja... jeg kjeder meg mye om dagen.. er sykemeldt å bor på et sted jeg nesten ikke kjenner noen. så da er det greit å innimellom komme hi t å kjefte litt, for så å være i bedre humør når mannen kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Er fullstendig enig i det med alvorlige problemer.. Synes faktisk ikke hører hjemme her. Men du har kanskje ett poeng i at mannfolka våre tjener på de sidene her? hihihi
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Burde vel kanskje gått på et annet forum enn kranglesiden da......? Er du lei kjærringer så er det vel alltids et pappaforum her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå