Gå til innhold

Hvem her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

anser seg selv som voksen?

Jeg gjør det ikke. Er 32 år, men det er bare på papiret.... Inni hodet er jeg fortsatt 20.... Men har litt mer ansvar nå når jeg har ei jente å ta meg av. Litt mindre frihet til spontanitet, men du verden, så mye bedre å ha henne enn å være uten!!!!

Men voksen er jeg IKKE. Foreldrene mine er det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anser meg heller ikke som voksen. er tobarnsmamma på 28 år, men voksen? hm, neei.... vil ikke si det! hehe!

Skrevet

Ja,jeg anser meg selv som voksen.Er 28,så er enda ung..men voksen:)Det spørs jo hva man legger i voksen da...Så kanskje du kan definere det?

Skrevet

Jeg er voksen i mine egne øyne :) er 20 år... Er ung ja, men voksen. Hva er du da? et barn? hehe :)

Skrevet

Voksen? Næhæ-æi!

Farmora mi på 80 sier at hu skvetter hver gang hun kikker seg i speilet, føler seg fortsatt som en 20 åring! :-)

Skrevet

Jeg ser på meg selv som voksen ja! Selvom jeg også er ung 21!

Men til mer erfaring en har og får til mer voksen føler jeg meg.

Har masse igjen i livet og lære og erfare. Utlært blir en aldri:)

Skrevet

For MEG er en voksen en som har svaret på alt man lurer på. Det er et par trygge armer som passer på. Det er en som ikke er redd for å være alene hjemme, ikke redd for edderkopper. En som har uendelig tålmodighet og ikke blir lei. En som finner på spennende utflukter. En som har fantasi nok til å variere middagnene fra dag til dag.

Jeg vil påstå at jeg overfor min datter er voksen. Jeg prøver i hvertfal å være trygghet og ansvarsfull. Men jeg klarer ikke å se på meg selv på samme måten...... Forstår?

Skrevet

Jeg er nok det. Egen husholdning, betaler regningene mine, snart barn nr 2, vi har bil med skiboks og kaffetrakter. Også strikker jeg på kveldene. Så jo. :) Men jeg skal ikke glemme å leke.

Skrevet

Nja... jo... Voksen, men veldig banslig..? Viss det er mulig? Voksen nok til å ha ansvar for hus og heim og familie (saman med mannen min sjølvsagt), men barnsleg nok til å spele Nintendo go bli SKIKKELIG sur når eg tapar :o)

Skrevet

født gammel jeg. så ja, er vel voksen nå

Skrevet

Voksen, ja, gammel og grå...

Men fremdeles leken... Har vel vært "voksen" lenge, tatt ansvar for meg selv, hatt min egen husholdning i langt over 20 år og klart meg selv. Men av og til er det himla deilig at noen tar over ansvaret, særlig i perioder når jeg ikke føler meg helt "på nett".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...