Gå til innhold

Snauklipt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo slik at når man skal i bryllup så fjonger man seg litt...Vel phantomet har tatt det helt ut, og klipt av seg det lange håret...

Eh...litt dramatisk kanskje? Men veldig deilig å ha en mer "hektisk småbarnsmor sveis"....tror jeg...*kremt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så deilig for deg!

Jeg har jo hatt pinnkort hår i mange år, men latt det gro og har så sinnsykt tykt hår at jeg svetter oppover og nedover om dagene.....HAR SÅ LYST TIL Å KLIPPE MEG SUPERKORT IGJEN................men alle sier at Ikke gjør det, ha det langt litt nå da......hmmmm...........

Skrevet

Jeg tror vi har det like langt nå....*ler* eller kort som jeg sier...

Skulder langt....

Skrevet

HA HA HA

snauklipt, ble fort i mitt hode sauklipt, og vips så så jeg for meg at du hadde gått til nærmeste sauebonde for å få tatt bryllupsklippen... det hadde vært staselig det tenker jeg!

Jeg gleder meg til å se deg med nysveisen på!

Skrevet

Du er sikkert kjempefin. Det er lit deilig, med lit kortere hår:-)

Skrevet

Å det er jo ikke kort da vet du tullefrøken!

Kort, da snakker vi ala Marie Fredriksson i Roxette, det er tøft og kort. Det vi har nå er litt sånn frueaktig det skjønner du:-) Alltid i en strikk, både til hverdag og fest.....med det tykke håret mitt går jo ikke noe annet, da hadde jeg ikke hatt utsikt nemlig;-)

Skrevet

Du er sikkert kjempefin! Kan skjønne at det er skummelt med sånn 'total make over', men det er jo bare hår. Hvis du angrer, kan du la det vokse ut igjen :-)

Skrevet

Jeg hadde også langt hår tidligere.

Har aldri angret på at jeg klippet det, og det blir kortere og kortere for hver gang..

Du ser sikkert ung og fresh ut nå, ja:-)

Skrevet

Ååååå, du er sikkert kjempefin, gleder meg til å se deg!!!

Velkommen i klubben (altså ikke klubben for de kjempefine, men klubben for dem som har klippet av seg det lange håret...)!

Skrevet

Grattis med ny sveis. Deilig med litt forandring av og til!

Skrevet

veldig veldig fin på seisen din ble du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...