Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 hvor mange har egentlig barn som starter i bhg rundt 1 års alder? føler jeg er av de få som skal ha barnet mitt i bhg så tidlig..
kokosbolle Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Knerten her skal barnehage fra han er 1 år hvis vi får plass ) -jeg må begynne å studere igjen, hvis ikke må jeg være hjemme et helt år til, noe jeg absolutt ikke kan tenke meg!
*keiko med jente og gutt* Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 jenta mi starte i barnehage når hun var 11 månder og hun hadde det kjempe bra... hun storkoste seg der selv om hun var minst. det var familie barnehage så de var bare 4 barn...
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Min skal i bhg fra han er 13 mnd (fikk ikke plass før han er 13 mnd). Vi har ikke noe valg pga den økonomiske situasjonen vår.
jua 10.12.05 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jenta mi begyndte i barnehagen da hun var 13mnd, er nå 20mnd og stortrives. Står klar med sekken sin hver morgen og vil til barna, så for henne har det vært helt topp.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Min lille jente måtte begynne i barnehage altfor tidlig (synes jeg..) Jeg måtte på skole, og samboern jobbe. Hun er 9 mnd. Men hun har ikke vært enig i at det var tidlig, hun ELSKER det. Ser på de store barna med beundring i blikket, og blir elsket ihjel av barnehagetantene. Det skal sies at hun har korte dager, og skal være hjemme en del, når jeg har studiedager. Men vi måtte bare, og det har gått kjempefint..
Bølle&Frøet Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 I dag var Fredrik i barnehagen for første gang, skal gå tre dager i uken. Han blir 1år 1.september. Jeg var med hele tiden, og Fredrik storkoste seg med de andre barna. Det var godt å se hvor flinke og tålmodige personalet var med ungene, og så god tid de hadde til dem. Håper det går like bra framover....
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Min lille skal i bhg før han er åtte måneder, siden jeg må begynne og jobbe igjen. Men tror det kommer til å gå kjempefint. Det er kun en avdeling der og jeg kjenner de som jobber der. Det er meningen han skal være der tre dager i uken, men korte dager. Han kommer til å få det helt topp!
kajak&Daniel Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Lillegutt begynner i barnehagen på tirsdag.. Da er han 9,5 mnd.. Syns det er tidlig, men slik er det å være født sent på året...... Håper det går bra, men gruer meg jo litt.. Men selv om vi har full plass til han, skal jeg bare studere 50 %, så jeg velger jo selv hvor lenge han skal være der, så det blir vel ikke så mye i begynnelsen....
Gjest Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 hvis knøttet får plass, hvis ikke er det dagmamma fra 10 mnd alder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå