Alenemor til 2prinsesser Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10642359&sid=xz12abcBboml165264&WT.svl=Link Går da ikke ann og gi bort noe sånnt engang... Hvorfor ikke bare kaste det...
*Vetlis* Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Er det mulig sier jeg bare! Hadde ikke gitt bort noe sånt!
kaur *har født!* Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Så ut som om det setet har fullført sin oppgave i denne verden, og ber om å få dra til de evige jaktmarker....
Maria&Casper Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 hehe, hadde ikkje tadd imot omså d hadde blidd kasta etter mæ!
eh81 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 haha, må være noen som ikke gidder å kaste selv og håper at noen vil hente det og kaste det for dem.
*Villekulla* Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Det er det verste jeg har sett! Skulle trodd setet hadde vært med i x antall kollisjoner
lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 huff.. grusomt, og legg merke til overskriften.. baresete står det.. jaja.. greit nok, for det kan umulig være et barnesete..hihi.. hadde ikke tatt det om jeg hadde fått betalt for det..
SunRoad. Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Jiiiiseees....Hadde ikke tatt det imot om jeg så hadde fåt betaling for det.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 baresete? hmm, nytt ord å beskrive avdanket barnesete på. kan hende det er til nytte for noen da, men det er jo ikke noe vi ville kjøpt eller fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå