Gå til innhold

Greit det blir gitt bort, men hallo???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig sier jeg bare! Hadde ikke gitt bort noe sånt!

Skrevet

Så ut som om det setet har fullført sin oppgave i denne verden, og ber om å få dra til de evige jaktmarker....

Skrevet

hehe, hadde ikkje tadd imot omså d hadde blidd kasta etter mæ!

Skrevet

haha, må være noen som ikke gidder å kaste selv og håper at noen vil hente det og kaste det for dem.

Skrevet

Det er det verste jeg har sett! Skulle trodd setet hadde vært med i x antall kollisjoner

Skrevet

huff.. grusomt, og legg merke til overskriften.. baresete står det.. jaja.. greit nok, for det kan umulig være et barnesete..hihi.. hadde ikke tatt det om jeg hadde fått betalt for det..

Skrevet

Jiiiiseees....Hadde ikke tatt det imot om jeg så hadde fåt betaling for det.

Skrevet

baresete? hmm, nytt ord å beskrive avdanket barnesete på.

 

kan hende det er til nytte for noen da, men det er jo ikke noe vi ville kjøpt eller fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...