enpå3ogenpå1 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 men de utstyrslistene....når det står sommerbaby er det som regel 7-8 bodyer og på vinterbaby står det 3-4 ull bodyer. Men det er vel litt lite? Mener de i tillegg til det sommerbabyer trenger eller? Jepp - helt grønn på dette :-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Er like grønn jeg også..men man må vel ha vanlige bodyer i tillegg til disse ullbodyene tenker jeg:) Ellers må man vaske ullbodyene vel ofte kanskje? Jeg har endel bodyer til den første tiden, resten tipper jeg at jeg får i gaver etc:) Ullbodyer skal skaffes imorgen=)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 det trengs en del bodyer ja...babyer gulper vettu.... snakkeer om erfaring...
enpå3ogenpå1 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 ja gulping regner jeg det blir nok av. Har allerede kjøpt inn endel bomullsbodyer. Men hvor burde man kjøpe ull bodyer? Vanlig ull eller er det best med ull/silke blanding så det ikke klør?
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg har faktisk aldri eid en eneste ullbody jeg... hehe... 3 barn null ullbody.. de har jo på seg dress ol. så jeg syns ikke det er nødvendig jeg... inne er det alltid varmt uansett. også har man jo pose eller saueskinn og sånn i vogna når man er ute... Men greit å ha masse bodyer ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå