Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Npå har jeg akkurat sendt en melding til en som har vært et familiemedlem i over 15 år (innsamboet) og sagt at han ikke får komme i bryllupet mitt likevel. Det ble slutt med ham og søsteren min for over ett år siden og han sliter fortsatt med kjærlighetssorg, og når han drikker så sender han henne veldig slemme meldinger, så slemme at jeg ikke kan late som om de ikke eksisterer...Men jeg vet han sender de fordi han har det vondt inne i seg, og nå har han det mest sannsynlig ennå verre fordi jeg sa han ikke kan komme i bryllupet mitt. Uff, ikke lett altså!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 skjønner det må ha vært vanskelig for deg.. =/ Men søsteren din er sikkert veldig glad for at du gjorde det.. du må jo tenke mer på henne enn på han.. men man blir jo så klart veldig knyttet til hverandre etter 15 år da, så lett kan det ikke ha vært nei.. Du har gjort det rette, trøst deg med det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå