Gå til innhold

Dere erfarne fødersker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løs i magen på morran idag og mageknip.

Har hatt den samme mageknipen i hele dag, mer eller mindre, og det er ubehagelig å sitte. Kjenner det også litt i korsryggen. Har også vært småkvalm i hele dag.

Er dette modning, begynnende rier eller hva??

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som noe på gang ja! Spess den med løs mage kan være et tegn. Baby på vei du!!!!! Lykke til :o)

Skrevet

tror du har begynnende rier jeg. men hvor fort det tar seg opp er umulig å si. ring inn på føden og spør hvis det er så at du skal ha ks og har hatt det en eller to ganger tidligere

Skrevet

Mange som får diaré før fødsel ja, kroppens måte å fjerne alle hindringer før fødselen... Men kan jo også være helt vanlig omgang eller magasjau da...

Uansett, lykke til! :-)

Skrevet

Min fødsel nr to startet med diare :) Trodde jo jeg hadde forspist meg på clementiner, men neida, plutselig ble diarene og magesmertene regelmessige... Hehe...

Men ser du skal ha KS i morgen, så kanskje d er lurt å ringe føden om du er redd for at noe skal skje før den tid...

Er forresten bursdagen min i morgen:) Finfin dag å ha bursdag på;)

Hvorfor KS,om jeg kan spørre?

:)

Skrevet

Tipper det er noe på gang jeg også :)

Lykke til, snart er lillesøster på vei :D

Skrevet

Ser du skal ha planlagt ks, på tide å ringe føden var jeg deg!

Skrevet

Har akkurat ringt føden, skal inn på sjekk!

Skal ha ks pga stort barn, hun var 4600 g i begynnelsen av uke 36, og beregnet godt over 5 kg til termin! Det i komb. med en hard fødsel sist så ble det ks.

Men da reiser jeg, takk for hjelpen jenter!

:o)

Skrevet

Lykke til Alva.

Må få høre fra deg :)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...