Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Når testpinnen viser gravid, hvor lenge venter man med å gå til lege? Går man med det samme? Synes legen min nevnte noe om at jeg skulle komme tilbake når jeg ble gravid (pga blodtrykkstabl) Men er det vanlig å vente flere uker før man bestiller time? Og kan man be om oppfølging av jordmor i tillegg til lege?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 jeg var i uke 6=) så bare ring å bestill time du, kan jo hende du ikke får time før om en uke eller 2 uansett=)
Boy or girl? 16.08.07 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg ville bestillt time med en gang..Ikke noe som haster, men dersom du går på tbl kan det kanskje være lurt. Lykke til
pandabjørn Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg bestilte time dagen etter jeg fikk pos test...trenger ikke å vente ring å hør når du kan få time du.. greit at legen får greie på det tidlig siden du går på tabletter...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Kommer nok til å bestille time den dagen testen er positiv. Må nok sjekke blodtrykk ofte, og regulere medisin. Takk for svar!
line_n & sara Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 mitt legekontor ville ikke ta meg inn til sjekk eller kontroll før uke 12, var innom tidligere for å få sykmelding, men ikke no gravidprat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå