Gjest ->>- Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Makan, rene siklerotta rett og slett? Men da er du kanskje løs på tråden også? Jeg øyner håp.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Har ingen løse tråder her nei...hmmmm, må ha gitt bort alle til dere på skravle...
tine29 Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Hihi...hun kliner visst med de fleste har jeg hørt..
Gjest Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Ja, supergirl... Du skulle visst hva en sikelrotte er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå