Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Noe du anbefaler at man må få med seg ? Hvor bodde du ? Hva er den beste bydelen å bo i ?
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Aner ikke Aner ikke Aner ikke ....men jeg elsket byen! God tur
Tante_Sofie Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 SHOPPING!!! Vel også kanskje Guiness(ikke helt sikker på skrive måte) Vi bodde på Campus - Tror det var Dublin City University, men det kommer jo ann på når du skal dit. Vi var der i forbinnelse med U2 konsert og ikke noe annet var ledig, men var kjempe fint der... Vi var på en sånn buss tur langskysten og besøkte "et slott"/herskapshus med flott hage Men Shopping er tingen synes jeg da!!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 bo sentralt, covent garden eller noe suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper by
fru tekopp Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Reise uten barn: Bo i Temple Bar District! Sentralt og masse liv. Men få hotellrom bort fra gaten. Få med deg Jameson-destilleriet! (Guinness fabrikken syns jeg var litt oppskrytt) Ta en romantisk tur med hest og kjerre rundt i gatene. Gå på gatekjøkken og spis fish & chips fra avispapir. Reise med barn: Bo sentralt, men ikke i Temple Bar District. Det er likevell ikke så veldig store avstander i sentrum. Få med deg dyreparken (men husk vogn, dyreparken er enorm!) Ta en turistbuss for å orientere deg i byen. Gå langs kanalen/elven. Masse fine boder med mat og ting. Hyggelig sted! Vil tilbake til Dublin. Har vært der to ganger. En gang med barn og en gang uten. Det ble to veldig forskjellige reiser, men like mye å oppleve og gjøre på begge turene. God tur!
dumme mamma Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Elsker den byen!!! Du må få med deg: - Temple bar området, alle må få med seg det - Guiness fabrikken, å så får du en gratis guiness i baren på toppen med utsikt over hele dublin - St. Patricks CAthedral - Old Jameson Destilleri - St. Patricks Green, kjempefin park Shopping Barrunde, drikke guinness. Vær obs på at de store pubene har ikke så mye irsk musikk som man tror på forhånd, men finn en liten pub litt utenom temple bar området. Der er det faste gjester og enestående irsk musikk. Må oppleves Bodde hos søstra mi jeg da så vet ingenting om bo muligheter. god tur!
dumme mamma Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 forresten er det lurt å ta en tur med en av sightseeing bussene. Billettene varer i 24 t. å du kan gå av å på der du vil. Finnes også en buss som går både på land og i vannet Dyreparken skal visstnok også være bra, har ikke vært der selv men Det går og en del sightseeing busser utenom dublin hvis dere har lyst til å se mer enn bare selve dublin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå