Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg begynner snart på skolen. Har fått timeplan og greie. Problemet er at to dager i uken har jeg kvedskurs. Ikke mulig å få noe på dagtid. Svigerinna mi bor mellom 10-15 min. kjøretur unna. Så jeg har spurt henne om hun har mulighet for de to dagene å hente sønnen min i bhg og passe på han til jeg kommer hjem. Da er det snakk om kanskje 3 eller 4 timer (spørs hvilken tog jeg når). Så det jeg tenkte var at hun kunne passe han hjemme hos meg, og eventuelt legge han på kvelden. Og hun har sagt ja til det. Kjempe kos. Så tenkte jeg da å betale henne for det. Da er det mer snakk om bensinpenge jeg tenkte på. Så spm. blir da: hvor mye syns dere at jeg skal betale henne? Hun er godt klar over at jeg er alenemor og ikke har så mye råd. Men to ganger i uken skal hun kjøre frem og tilbake, så det blir litt bensin av det. Hvor mye?? Jeg håper på masse masse svar....for jeg tenkte kanskje 500 i mnd. Det er det meste jeg kan gi...utfa budsjettet mitt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Ingen som har noen tanker i det hele tatt? eller noen forslag??
Hot Midget ! Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg syntes det hørtes veldig rimelig ut jeg:) Mest sannsynlig, kommer hun sikkert til å si hun ikke trenger penger.. Men hu er jo veldig grei som vil stille opp, så ihvertfall tilby henne de pengene:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Så da er 500 ikke for lite da. Bra, for jeg kan ikke avse mer. Men takk lille gresskar for ditt synspunkt...
frk.møøø Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 synes 500 er helt greit jeg snill hun er som hjelper deg så mye
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Takk for synspunktene deres begge to. Da blir det 500 kr. Skal tilby henne det imorra, men kjenner jeg henne rett, vil hun bli for flaut til å ta imot dem. Men pengene skal hun ha.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Evnt, hvis hun er veldig imot å ta imot penger, kan du jo heller kjøpe en oppmerksomhet til henne innimellom, en flott plante,oppsats eller slikt .. ''Svigermor'' her er utrolig hjelpsom når det gjelder lille, og hun nekter å ta imot penger ... Men da har det hendt jeg har kjøpt en blomsteroppsats til henne og satt utenfor, rett før hun kommer hjem fra jobb eller liknende, og det er suksess hver gang:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 sendte mld tilhenne igår (for er nesten tom for penge på mobilen), og tilbød henne 500kr. Sa ifra til henne om det var for lite, så kunne hun si ifra, for jeg kan nok slenge på et par hundrelapper til. Så da fikk jeg mld tilbake som lød: tulle jenta, jeg hadde gjort det uansett om jeg fikk betalt eller ikke. Så gratulere, du har nå fått en kveldsmamma to ganger i uken. Jeg ble jo super gla jeg da. Men jeg insisterte på å betale henne, og hun sa ikke nei takk til det, med tanke på at hun trengte litt penge nå. Så nå kan jeg slappe av Men hun skal nok få vite at jeg setter stor pris på dette, så komme nok til å fylle godteskapet litt, slik at hun har noe å kose seg med når sønnen min er i senga. Men takk til alle dere som svarte. Kjempe fint å få noen synspunkter på dette. Masse forslag som jeg syns er kjempe bra.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 så akkurat meldingen din. men dette ser jo ut til å løse seg strålende.. og det er greit å betale litt så føler man seg litt bedre ellers får du ha lykke til med studier !
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Tusen takk anonym. Og du få ha en fin dag idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå