Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 ...noen som har gjort det? I såfall, hvilket merke kan gravide trygt bruke? Skal blondere håret... Har kjøpt meg Garnier Nutrisse Cream..og det står INGENTING om at gravide ikke kan bruke det, men er usikker for det... Noen som vet eller har erfaring med dette??!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg har og det går bra det:) Bare at fargen ikke behøver å bli sånn som forventa siden vi har så mye hormoner i kroppen som gjør at fargen kan reagere annerledes. Har ikke gjort det til meg av den grunn ...
AMK<3 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 jeg farga håret når jeg var sånn ca 4 mnd. på vei, og jeg fikk blått skjær fremme på luggen..=S måtte farge det 5 ganger til før det ble så mildt at det nesten ikke vistes, men da var håret mitt ødelagt=S har heldigvis blitt bra igjen nå da..
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Har farget håret mitt selv hjeme de siste 2 åra, og sist når jeg var ca 5 mnd på veg. Fargen ble kjempefin, selv om jeg måtte bleke og SÅ farge. Tror ikke babyen har skade av det nei...
Moyra Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Som frisør så fraråder jeg deg å gjøre det hjemme, hvertfall nå under graviditeten. For det første kan fargen bli misfarget og ikke som forventet. For det andre så er det ikke bra å få fargen ned i hodebunn ,fordi da går det i blodet, og det er ikke bra hverken for deg eller barnet. Dette tror jeg ikke at man kan klare å unngå selv. Ta deg en tur til frisøren du Da får du det hvertfall gjort ordentlig
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 jeg har farget d 2-3 ganger mens jeg er gravid å d har gått helt fint:)
lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 hvis man skal blondere håret lønner det seg å bruke hette å dra ut striper.. da kommer ikk efargen i kontakt med huden, da er man på den sikre siden... også må du sitte i et rom med god utlufting så du ikke sniffer inn så mye av lukta. dette var tips jeg fikk av en frisør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå