Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Herregud ! På tirsdag kjente jeg noe bobling i magen, var usikker på om det bare var luft eller lille gulle vårt . Men i går kveld og i morges har jeg kjent det en masse, vet nå at det er sparking !! Blir bare mer og mer for hver gang ! Det var en helt fantastisk følelse ! Er 18 uker idag .
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Åh.. ja, det er så godt å kjenne. gratulerer!!
Petrine+Røver Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Gratulerer! Det er så gøy ja :-) Jeg begynte også å kjenne "boblingen" for et par uker siden... tok litt tid før jeg turte tro det var babyen :-) I går og idag kunne vi kjenne spark for første gang på utsiden også (når jeg klemte litt hardt på magen med hånda) Jippi!! Er 20+5 idag :-)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Ja, er så utrolig deilig Jeg får det store smilet hver gang jeg kjenner det
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg er 18 uker (idag:), og har kjent liv siden mandag/tirsdag. Fantastisk følelse!!! Var usikker i begynnelsen om det faktisk er babyen, men nå begynner jeg å bli sikker. Skjønner ikke hva annet det kan være i hvertfall. 1.baby, så litt usikker Hurra!
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 He, he, ser at vi har helt lik termin også. Lykke til videre i svangerskapet
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Ja. Du og . Klarer nesten ikke å vente til den lille skal komme til værden
lotta72 har fått Anders Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Full fres i magen min også. Der er så utrolig gøy. Er 16+2 og venter mitt 4 barn. 7 år siden sist.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 jeg har også kjent mye liv i noen uker nå.. men den siste uken har det vært helt stille.. er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 jeg har også kjent mye liv i noen uker nå.. men den siste uken har det vært helt stille.. er det normalt?
Lejonet Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 kjente liv for første gang i går, er 13+1, og venter nr 4. Kjempegøy - en milepæl!
Amanda- Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 så kjekt da.. jeg husker det at jeg ventet og ventet.. og atter ventet.. hehe.. så kom det.. husker ikke akkuratt når, når er jeg 27+3 og hun er aktiv.. hehe...kjekt det med bekreftelse på at baby er der=)
bettyliss Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Jeg kjenner liv mest om kvelden når jeg skal sove..Da er det virkelig SALSAdansing nedi magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå