Gå til innhold

Jeg kjenner liv !!


Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud !

På tirsdag kjente jeg noe bobling i magen, var usikker på om det bare var luft eller lille gulle vårt .

Men i går kveld og i morges har jeg kjent det en masse, vet nå at det er sparking !!

 

Blir bare mer og mer for hver gang !

Det var en helt fantastisk følelse !

 

Er 18 uker idag .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh.. ja, det er så godt å kjenne. :)

gratulerer!!

Skrevet

Gratulerer! Det er så gøy ja :-) Jeg begynte også å kjenne "boblingen" for et par uker siden... tok litt tid før jeg turte tro det var babyen :-) I går og idag kunne vi kjenne spark for første gang på utsiden også (når jeg klemte litt hardt på magen med hånda) Jippi!! Er 20+5 idag :-)

Skrevet

Ja, er så utrolig deilig :)

Jeg får det store smilet hver gang jeg kjenner det :)

Skrevet

Jeg er 18 uker (idag:), og har kjent liv siden mandag/tirsdag.

Fantastisk følelse!!! Var usikker i begynnelsen om det faktisk er babyen, men nå begynner jeg å bli sikker. Skjønner ikke hva annet det kan være i hvertfall. 1.baby, så litt usikker :)

Hurra!

Skrevet

He, he, ser at vi har helt lik termin også.

Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

Ja. :)

Du og .

 

Klarer nesten ikke å vente til den lille skal komme til værden :)

Skrevet

Full fres i magen min også. Der er så utrolig gøy. Er 16+2 og venter mitt 4 barn. 7 år siden sist.

Skrevet

jeg har også kjent mye liv i noen uker nå.. men den siste uken har det vært helt stille.. er det normalt?

Skrevet

jeg har også kjent mye liv i noen uker nå.. men den siste uken har det vært helt stille.. er det normalt?

Skrevet

kjente liv for første gang i går, er 13+1, og venter nr 4. Kjempegøy - en milepæl!

Skrevet

så kjekt da.. jeg husker det at jeg ventet og ventet.. og atter ventet.. hehe.. så kom det.. husker ikke akkuratt når, når er jeg 27+3 og hun er aktiv.. hehe...kjekt det med bekreftelse på at baby er der=)

Skrevet

Jeg kjenner liv mest om kvelden når jeg skal sove..Da er det virkelig SALSAdansing nedi magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...