Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vennina min ble lei, la seg ned på sofan å fann ut hun skulle starte riene selv, 2 dager før termin, som sakt, hun la seg ned på sofan. Å spente magen sjikkelig, å slappet av, spennte magen å slappet av, sånn lå hun å så på tv, i noen timer, 5 timer senere fikk hun rier, uten at hun selv gjore noe.. så ringte hun føden, dro inn på sykehuset, Å der målte de sjikkelige rier 18 timer sener hadde hun fått sin lille go gutt Å dette bare med å starte rier selv, hun fortellte jordmora va hun hadde gjort, å da hadde jordmora svaret, at viss man spenner seg mye, så kan kroppen automatisk tro at noe er på G så da vill den automatis lage rier selv. Lykke til dere jenter som er lei av å vente å er på overtid
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Man bør vel være ganske sikker på teminen om man skal begynne og tukle med sånt... tror ikke kroppen kun responderer på dette om beibien er klar, vil så gjerne ha ut min lille, men tror aldri jeg hadde fått meg til å lure kroppen min sånn....
fairy Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Det går nok helt sikkert an, men jeg tror fødselen vil bli mye lenger enn den trenger å være. Trekke ut i tid liksom. Da syns jeg det er bedre å la riene komme av seg selv, og være effektive. Men.. syns det er litt merkelig at det å trekke sammen magemusklene kan starte noe i livmoren? Livmoren lever jo sitt eget liv, var vel ikke den hun trakk sammen og slappet av i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå