@nne p@ l@nne Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 I såfall hva bruker dere? Og føler dere at det hjelper på noe? Har ikke helt trua jeg da, men begynner jo å tenke på at det i hvert fall ikke kan skade!! (snakker da om ufalige råd for de som er fødeklare)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg tror jeg har prøvd alt av kjærringråd, men her sitter jeg 8 dager over termin og ingenting har skjedd... Jeg har hatt sex, gått laaaange turer, spist fødepizza og annen sterk mat, gått til fotsoneterapi for å få fødselen i gang, spist kanel (både på mat og i kapsel)... Har ikke tro på at noen av disse funker jeg....
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Men om du prøver alle på en gang så kanskje det virker:)hehe
conney skal ha nr 2:) Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg prøver noe som heter bringebærkapsler..det skal hjelpe å modne livmortappen..og gjøre det mer tøyelig der nede.. Neste uke skal jeg prøve modningsakupuktur.. vet ikke om det funker, men verdt å prøve siden det ikke er noe farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå