Lille nuffe Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvor langt er dere på vei, og jobber dere enda eller er dere sykemeldte. I tilfelle, hvorfor?
Proline Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg er 33+3 og jobber fullt ennå. Og det satser jeg på å gjøre helt til permisjonen starter :-)
♥lurelure♥ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg har gått en uke med 50 % nå og skal det en uke til. Pga asmabronkitt.....
vip1984 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 skal bare jobbe 50% fra i dag. sliten og må stå på jobb hele dagen (kokk). skal ha det sånn til permisjon 2 september.
liin Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg er også i full jobb of i uke 33. Har en uke ferie før permisjonen setter inn, så det blir et avbrekk. Regner med å jobbe til tre uker før.
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Ble sm etter ferien, det gikk ikke lenger.. Ryggen sa stopp, så nå e det rolige dager og rullestol ved lange utflukter.... Skikkelig dritt!!!! Lei dette, og jeg er bare i uke 30... Men men så lenge den lille har det bra så er mor glad:)
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Er i uke 33 og i full jobb...4 uker til så er det perm;) Skal bli godt det og...
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Jeg er i uke 33 nå og har vert mer eller mindre sykemeldt hele svangerskapet pga bl. Regner med å være sykemeldt til jeg går ut i permisjon.
Løven & lurven Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Jeg er 29 og sm. Men vært sm 50% siden mai. Men jobber som stuer, veldig fysisk arb. Sm kommer også litt av at jeg har diabets også.
Bine66 Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Jeg er i uke 32 og i full jobb. Syns det er slitsomt men har det forholdsvis bra ikke store plager. Kommer nok til å jobbe helt til permisjonen begynner. Sukk !
O.Brumm. Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Jeg er i uke 35+4, og er fortsatt i full jobb som frisør. jeg skal nok holde ut 1,5 uke til..
sofen78 Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Har min siste arbeidsdag i morgen, ha jobbet 100% hele veien. Gleder meg veldig til å gå ut i permisjon nå
TPM m/baby i magen Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Er i uke 32. Jobbet 50 % de siste to ukene. Jobber som intensivsykepleier. Mye gåing og tunge løft+ akuttsituasjoner. sSliter med bekkenet, et lyskebrokk og kynnere. Håper å kunne jobe sånn til permisjonen starter.
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 jeg er nå i min 34.uke, og har gått skole(til skoleslutt i juni) og jobbet fram til nå. Har tilrettelagt på jobben da jeg jobber på ett gatekjøkken som "kokk", så det gjorde det heldigvis mulig for meg å jobbe fram til permisjonen min som er i begynnelsen av sept.
Ladybug~N&E Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 jobbet frem til jeg var 31 uker. da tok ryggen og bekkenet kvelden. jobber i butikk og det er fysisk krevende til tider, hele tiden i grunn. har kun to på jobb pr. skift. og jeg var ikke flink nok til å be om litt avlastning til de tyngste tingene. jeg syns det har vært best å stå og gå gjennom hele svangerskapet. sitter jeg for lenge stivner ryggen så da var det ikke aktuelt å slite kassa 8timer om dagen heller. så jeg har bært, løftet, klatret, sprunget og stått på beina stort sett gjennom 7mnd. gikk helt fint og det var deilig å bruke kroppen ordentlig men til slutt ville ikke ryggen mer. en dag sto jeg der i vinkel og kom meg ikke av flekken!! deilig å få kommet til hektene igjen før babyen kommer. blir nok å gjøre da også
Gjest Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 er 35+3 og har vært sykemeldt omtrent hele svangerskapet pga fysisk tung jobb (lagerarbeider) og bekkenløsning+kroniske rygg-og hoftelidelser.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 Har ikke jobb! Er student, og har sommerferie.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. august 2007 #19 Skrevet 10. august 2007 Jobbet 100% fram til det var 5 uker igjen til permisjon. Ble da sykemeldt full tid. Var utslitt etter lang tid med minimalt med søvn, en stressende jobb og konflikt med arbeidsgiver. Var som å komme til himmelen å kunne sove litt utover dagen og å ta det med ro. Blodtrykket mitt er nå bedre enn det har vært gjennom hele svangerskapet!
Suturtang Skrevet 10. august 2007 #20 Skrevet 10. august 2007 1 uke til perm starter,er i full jobb.Gleder meg til perm
strekkmerketrollet Skrevet 10. august 2007 #21 Skrevet 10. august 2007 Er 33+5, har vert sykemeldt 100% siden andre uka i juni... bekkenløsning Har en jobb der jeg står og går 7,5 t i strekk, på flisgulv :s, så det gjikk ikke lenger.. Skulle ønske jeg klarte å jobbe litt i allefall, men man kan ikke allti få det slik man vil....
Ranveig R Skrevet 10. august 2007 #22 Skrevet 10. august 2007 I og med at eg er heimeverande med småen på 23 mnd er det ikkje mulig å sjukemelde meg frå "jobben", ei heller å få "permisjon". Hadde eg vore i vanleg jobb hadde eg nok vore delvis sjukemeldt pga bekkenet (kjem litt an på kva for ein jobb det hadde vore då).
velsignet med to Skrevet 10. august 2007 #23 Skrevet 10. august 2007 Jeg er i uke 33 og har vært 50% sykemeldt i 3 uker nå pga smerter i hoftene.
@nemone Skrevet 10. august 2007 #24 Skrevet 10. august 2007 Jeg er ca i uke 35 og i full jobb, jobber 2 uker til før permisjonen starter. Ikke vært sykmeldt i verken dette eller forrige svangerskap heldigvis.
prøvekluten+3små Skrevet 10. august 2007 #25 Skrevet 10. august 2007 er 31+0 og har stortsett vært sykemeldt siden uke ti,med to mnds aktiv sykemelding...først for kvalme,så kom bekkenløsning på i tillegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå