Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 har en jobb der jeg tjener noe av lønnen min i bonus. vi får utbetalt bonus en gang hver 3dje måned. sist utbetaling var i begynnelsen av mai, og neste bonus utbetaling skulle være nå i begynnelsen av august. har jobbet skikkelig hardt for å tjene opp mye bonus, men i midten av juli ble jeg langtidssykemeldt. jeg har flere tusen kroner jeg har tjent opp i mai/juni(juli, og ventet jo flittig på dette i august nå. men de betalte meg ingenting! jeg har vell krav på bonusen jeg har tjent frem til jeg ble sykemeldt???? blir utrolig forbanna hvis ikke.... er mye penger for meg..... håper noen vet!
Milletrille Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Da må nok ta en kikk i kontrakten din. Hvis du får bonus hver måned så skal du selvfølgelig ha for i hvert fall mai og juni. Hvis derimot bonus bregnes for hvert kvartal eller halvår, så kan du miste den. Men da skal du jo uansett ha for mai og juni når jeg tenker meg om... Hos oss har vi en type bonus som går på måned og en på kvartal. Hvis man er sykmeldt hele måneden, eller en helt måned innenfor kvartalet, så mister man retten på bonus. Syns det høres rart ut at du ikke fikk noe utbetalt! Sjekket med andre om bonusutbetalingen var denne måneden? Kan jo ha blitt forsøvet pgs ferien? Utrolig irriterende å ikke få penger man mener man skal ha ja!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 det står ingenting i kontrakten om det med bonusen. Nada.... har liksom ventet på de pengene OG lønn, og sjokket var stort da jeg fikk en lønnslipp på 900 kr, som var "reste" penger fra forrige måned...... Vi får hver tredje måned, men har jo ikke vært sykemeldt så lenge da.... burde jo få for mai og juni ihvertfall....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 aiai... den er blitt forskjøvet.... til 24 august. men jeg burde vel få den likevell da? i og med den er blitt forsinket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå