Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Må si jeg er litt sjokkert over holdningene mange av dere har til sex...og hvor kjapt man har sex med folk man ikke kjenner.. 4-5 nordmenn før clamydia HVER dag i Norge, bør ikke det gjøre noe med tankegangen? Eller bruker dere ALLE kondom?
Mamma´n til A og F Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Tilfeldig ubeskyttet sex kan føre til langt alvorligere sykdommer enn clamydia. Og veldig mange av de som har tilfeldig sex har det i beruset tilstand og glemmer/dropper beskyttelse. Desverre blir mange også smittet av noen de tror de kjenner. Og stemmer det at 50 % av de som er i forhold er utro, vil jeg tro mange blir smittet av sin kjære partner. Poenget mitt er at tilfeldig sex er opp til hver enkelt, så lenge man beskytter seg.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg bruker alltid kondom til jeg er i et fast forhold hvor begge partnere har testet seg.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg vet godt det kan føre til alvorligere sykdom , MEN clamydia er den folk flest får i det vide og det brede. Det er det ikke til å legge skjul på.
Mamma´n til A og F Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Enig med deg jeg:) og var ikke meningen å belære deg.
litt småanonym Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg fikk clamydia av samboer som hadde vært utro og ikke brukt kondom. Gjett om jeg ble forbannet!!!!! Det ble jo først oppdaget da jeg var på svangerskapskontroll.
solstråle69 Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Supergirl - Du er klar over at veldig mange med ditt syn på sex og samliv ofte er utsatt for bl.a. clamydia? Du skjønner det, at mannen din kan også være utro, og smitte deg med både det ene og det andre... Sorry, jeg klarte ikke dy meg...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 kremt, kremt...man trenger ikke å være "felles" for å få klamydia....måtte bare få det sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå