Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 SARAH? Har så lyst å kalle babyen min det, men tror ikke mannen min liker det så vedlig mye. Han bare ler av meg når jeg sier sarah men jeg tror at han tuller litt med meg. Som han sier det er veldig morsom og irriterende med alle de ukjente hormoner i kroppen min
Merete*3 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes det er en fint navn vi var selv innom det navnet når vi fikk jenta vår.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Sarah er fint navn og jeg ønsket å kalle mitt barn det, men pga at jeg hadde en venninne som het Sarah og som var ganke sprø i sin være måte, protesterer hele familien imot det. Jeg prøver jo å forklare at det ikke er noe sammenheng, men neida de vil ikke kalle babyen for Sarah=0 Angående mannens oppfattelse om oss tror jeg er felles nå fortiden:) Av og til er jeg snill, kjærlig og kosete andre ganger er jeg problemfousert og skjefter som en bitch, at jeg blir lei meg for min mans vegne, så jo hormonene herjer fritt hos mange. Min mann er så vant til min humørsvinging at han ikke tar meg på alvor argh:( Åhhh sånn jeg lenter etter å bli normal igjen=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå