Gå til innhold

Er det noen her som bruker sånn bekkenbelte? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg bruker. vet ikke hva jeg skulle gjort uten det de siste mnd.

Skrevet

Det hjelper veldig, men jeg syns det er fryktelig ubehagelig når jeg sitter.

Noen andre?

Skrevet

Jeg har 49 dager igjen til termin å har hatt plager med bekkenet i ca 3 uker nå, holder på å bli gal. Har en gutt aktiv gutt på 20 mnd. itilegg å ta meg av.

Vil det hjelpe at jeg begynner å bruke det nå? Eller er det forseint?

Skrevet

ja det vil hjelpe. du kjenner forskjellen i det sekundet du tar det på deg. men som marghald sier så er det ubehagelig å sitte med. men det er bare til å løsne på det når du setter deg ned.

Skrevet

men vær forsiktig når du bruker det. så du ikke presser deg for mye. da vil du kjenne det godt når du tar det av igjen.

Skrevet

Ok, skal en tur innom apoteket seinere å prøve. Tusen takk jenter!

Skrevet

Jeg brukte den av og til da jeg var gravid - var veldig plaget med bl. Syns det funket sånn passe - klarte ikke å ha det på når jeg satt - men brukte det om jeg skulle ut å gå. Syns det hjalp akkurat der og da, men ble nesten vondere når jeg tok det av....akkurat som om bekkenet "falt" litt mer fra hverandre på en måte...

Skrevet

Da har jeg vært innom apoteket å prøvd =( Funket ikke for min del, fikk bli med inn på bakrommet for å teste det. Hun sa at jeg ville kjenne forskjell med en gang, men det gjorde ikke jeg, buhu... Hvordan skal dette gå?

Hadde null sånne plager da jeg gikk med førstemann...

Skrevet

Du kjenner nok ikke så umiddelbar virkning av det at det er nok å bare prøve det på apoteket!

Det er oftest når du har hatt det på en stund at du kjenner forskjell, og det når du tar det av, kjenner liksom at bekkenet "siger" ut igjen...

Så det er viktig å ikke gjøre for mye selv om det lindrer der og da.

Fikk beskjed av fysio at det ikke skulle brukes sittende, det gjør ingen nytte da!

Skrevet

Hun på apoteket sa at jeg ville kjenne forskjell med en gang, men nå har jeg smertene under og oppi "der" viss dere skjønner. Har ikke noe plager i ryggen eller andre steder. Hun mente at det belte som jeg prøvde virket best for ryggen.

Blir jammen ikke noe klok på det der jeg...

Skrevet

JEPP! I love it ;)

Skrevet

var avgårde i dag jeg også for å teste det ut, men fikk beskjed om at mine bekkensmerter.... som sitter midt i mellom beina, ikke ville bli lindret at det belte :( ble veeeldig lei meg for tenkte at nå skulle jeg bli bedre. og turen hjem var ikke morro, hadde slitt meg ned til byen bare for å se om dette var en løsning. var på Medicus.

Skrevet

hva koster dette beltet? jeg har kun prøvd å knytt et sjal rundt hoftene, men det funka dårlig...dessuten sitter jeg for det meste av dagen (klarer bare å "gå" litt med krykker) så kanskje det ikke er vits for meg uansett da..? jeg har mest vondt i høyre skinke/stråling i låret...noen synspunkter/tips?

Skrevet

SunRoad: høres ut som vi har samme type problemmer med bekkenet. fikk også beskjed at det ikke ville fungere på meg.

Så nå veit jeg ikke hva jeg skal prøve på. Gå med samla bein fungerer heller ikke, trykker vondt ned uansett:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...