frøken blå Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 skal kjøpe hjelm til vesla på 1 år, lillegutt på 4 år, samt oss foreldre. hvor kjøper vi dette? sportsbutikk? noen anelse om pris? hadde dere sendt mann og barn på en liten sykkeltur i sånn "sykkeltralle" uten hjelm? fastbundet med seler. var litt uenige her vi hehe.... =) eg jo ikke noe villmannstur, men en liten rundt nabolaget....
Gjest ->>- Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Sportsbutikk, Biltema, Clas Ohlson ... koster stort sett i sjangeren 150-500 et sted, dyrere på merkebutikker naturlig nok. Nei, jeg hadde ikke sendt ungene på noen som helst sykkeltur uten hjelm. Ikke fordi jeg mener det er så farlig, men fordi jeg ikke har lyst å lære dem at det er greit hvis man "skal bare." Akkurat som bilsikringen skal på selv om man bare skal kjøre til butikken rett borti gata.
kroi Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Sportsbutikker har hjelmer ja. Pris ca 200-300 kr.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Sportsbutikker,Barnas Hus,XXL... Jeg ga 199,- for hjelm til vesla på G-sport. Mulig det var tilbud..
mammmamia ** Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Hadde IKKE sendt dem med uten hjelm nei... Ikke fordi jeg nødvendigvis forventer at noe skjer, men fordi det er viktig å skape gode verdier fra begynnelsen av! Sykling = hjelm, punktum! :-) Får på Coop Obs Sport, sportsbutikker, Ica maxi, europris/nille (men sjekk at det er skikkelig kvalitet!), lekebutikker osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå