Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Joda, er vel alltids noen her som kan å skravle!! hehe
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg er ikke inne her så veldig ofte, så jeg "kjenner" ikke noen her egentlig. Virker som om mange vet hvem de andre er og har masse kontakt. Har dere prøvd å få en baby lenge?
Klar for en liten en =) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 er ikke sikker på hvor lenge.. bestemte oss for å ikke fokusere på det.. Men jeg har ikke kontakt med folk her inne.. hehe.. bare ei.. dere a??
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 samme her, jeg leser og leser tråder her inne, og har inntrykk av at mange kjenner hverandre. Blir vel sånn hvis man er prøver lenge og henger mye her inne. Selv blir jeg vel prøver i september. Synes det er skremmende og spennende. Samtidig leter jeg etter ny jobb, orker ikke mer turnus, men det er vel en dårlig kombinasjon å bytte jobb og prøve. Men kan ikke sette livet på vent, hvem vet hvor lenge man må prøve, ikke sant? Klart det kan klaffe fort, men mange her inne har prøvd i flere år. Så det burde da gå an å både starte prøvingen og lete etter ny jobb? Hva mener dere?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Vi har prøvd aktivt i ett år, men det er 2,5 år siden vi sluttet med prevensjon... Vi prøver også å ikke fokusere så mye på det, men det er ikke så lett alltid...
Klar for en liten en =) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 jeg er enig.. ikke tenk på det. la det skje av seg selv..
Liaes Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Synest ikke det gjør noe at du blir prøver og samtidig leter etter ny jobb! Om det skulle klaffe tidlig og du ble gravid om 2 månder,er dette noe de aller fleste sjefer skjønner. Det er jo helt vanlig at en ønsker seg familie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå