småtroll:) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvilket tlf ringer man om det er noe en lurer på? og hvilket nr ringer man når fødselen er igang?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 dette er nr til føden:55299765
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 det var nr til kk for innleggelse. direktenr til føden er 55974264 eller storken 55974346 men er egentlig det samme hvor du ringer hvis det er noe du lurer på. de setter deg over til rett plass uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå