Gjest Skrevet 10. august 2007 #26 Skrevet 10. august 2007 Jeg føder ikke og kommer sikkert ikke til å gjøre det før Desember....
@nne p@ l@nne Skrevet 10. august 2007 #27 Skrevet 10. august 2007 Nei og her i Norge er det jo så populært og la folk gå på overtid også. Så lenge de hører hjertelyd så går sikkert det greit med desember Jeg er litt optimistisk jeg da og tipper november på meg!!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #28 Skrevet 10. august 2007 Hehe.... jeg får prøve å vaske litt klær i dag, kanskje hun tar hintet om at hun kan komme da... Skjønner jo at hun ikke vil komme når mamman ikke har vaska klærne..
Spira31 Skrevet 10. august 2007 #29 Skrevet 10. august 2007 mhm enig! - 2 dager på meg nå... og igår badet jeg til og med i sjøen i forsøk på å få henne ut..men hun likte vel det også.. jeg syns ihvertfall det var herlig! Og så ryddet og vasket vi igjen..så nå er alle støvdotter borte... da er det ihvertfall ingen grunn til å bli der inni magen min, alt er jo klart jo! Vil bare ha henne ut nå..og har sikkert prøvd alt av kjerringråd... stae lillle jenta mi!!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #30 Skrevet 10. august 2007 Du vet løvejenter er stae de:) Det vet jeg for jeg er en selv:)hihi
Spira31 Skrevet 10. august 2007 #31 Skrevet 10. august 2007 hehe trodde det var værjenter som er stae...det er jeg nemlig selv.. men kombinasjonen av meg som vær og pappaen som er en mer avslappet tvilling... m.a.o som ikke stresser.. vel, ikke rart hun holder seg der hun er... ! men ut må hun! Helst nå idag!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #32 Skrevet 10. august 2007 Du får lokke litt med gull og grønne skoger, løvejenter er litt svake for glamour:)hehe.
Spira31 Skrevet 10. august 2007 #33 Skrevet 10. august 2007 hehe ja, får vel fortelle henne igjen at oppi lekegrinden som står klar ligger det en rosa prinsessepute formet som krone med litt gull på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå