Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvordan regner man ut en syklus??? litt dumt spm kansje,men er ikkje heilt sikker
veslamøy Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 syklus er dagene i mellom mensen. Fra første dag du får mens og til første dag i neste mens.. Altså om du fikk mensen 1. juli og neste mens 28.juli, vil det si det samme som at du har en mens syklus på 28 dager..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Du teller dagene fra første dagen med mensen til neste første dag med mensen. Altså kan den se slik ut: 1. juni: mensen starter 8. juni: mensen slutter 28. juni: mensen starter igjen 5. juli: mensen slutter osv. Da teller du dager mellom 1. juni og 28. juni.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hihi...du tok juli, og jeg juni!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 okkeeey=)) det vil da sei at min er på 31 daga,for min mens kommer den 6 kvar mnd... 6 juli,aug,sep osv??? har eg forstått rett da???
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Nope...da kommer den med 30-31 dagers mellomrom siden det er forskjell i lengden på månedene...og februar er jo bare 28 dager.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 hehe...selfølgelig....snakk om og vere treig da...) okey,men da har eg vertfall forstått det.... TUUSEN TAKK =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå