BellaSofia Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Skal jo ikke i direkte kontakt med babyhud... men inneholder kanskje noe som ikke er godt å puste i nærheten av?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 jeg vasket min for sikkerhetsskyld. uansett så var den så stiv. men etter vask ble den mykere.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Nye klær og sengeklær er ofte innsatt med et middel for å holde de rynkefri, så er nok lurt å vaske sånn først. Jeg reagerte i allefall på uvasket tøy da jeg var liten.
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Har lurt på det jeg også. Men synest det er litt skummelt å vaske den også. Tenk om den blir ødelagt.... De babydan kantenem har noen vasket de? Ikke kommet så langt at jeg har kjøpt enda. Men hvis der er klare og tydelige vaskeanvisninger som en følger bør det vell gå bra? Er så redd for at det inni skal krølle seg.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 står nok en anvisning på de.. jeg vet ikke, men det ville være rart uten.. hva om babyen spyr, gulper eller det som verre er på den?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg vasket min. Det stod på den at den skulle vaskes på 40 grader. Jeg tok sjansen og vasket den på 60, og det gikk helt fint. (har den fra Ikea)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå