Gå til innhold

Vasker dere sengekanten før bruk?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jo ikke i direkte kontakt med babyhud... men inneholder kanskje noe som ikke er godt å puste i nærheten av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,jeg vaska den bare sammen med resten av lakene og trekkene jeg skulle bruke,tenkte at det var likså greitt...hvet ikke om det er nødvendig da men...

Skrevet

Jeg har ikke vasket den, men pakket den opp og satt den på plass i sengen, så den kan lufte de ukene som er igjen til fødselen.

Men vet ikke om den innholder noe farlig. Har litt vanskelig for å tro det om den bare får lufte godt....

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Ikke den og himmelen, men alt det andre.

Skrevet

Jeg har heller ikke vasket den eller himmelen..Tror ikke jeg skal det heller..Det står og lufter seg da..

Skrevet

Jepp! Det har jeg gjort! Men så var "min" sengekant en utstillingsmodell også da...

Skrevet

jepp jeg gjor det følte det var mest riktigt for meg

Skrevet

ikke vasket kanten eller himmelen.. men alt det andre er vasket to ganger og strøket:)

Skrevet

Jepp, jeg har vasket den. Har vasket alt som kan vaskes jeg hehe ;o)

Skrevet

Blir den like fine etter vask? Slik at den holder seg oppe langs kanten. Har vært redd for at den skal "falle" litt sammen og bli slappere?

Skrevet

vasket min da jeg syns den luktet sånn "ny-lukt"

Ble fin etterpå den ja :-)

Har dere flere enn en???

Og når burde jeg begynne å vaske alt av ting,tang og klær???

Ikke termin før i oktober...

Følte bare jeg måtte komme igang med noe jeg...

Skrevet

Min er like fin etter vask. Ingen forskjell der, lukter bare rent og godt :o) Skal jo tåle å bli vasket om en bare følger vaske anvisningen som henger på :o)

Skrevet

min har hengt ute på terrassen i 4 uker til lufting.....fortsatt 8 uker til fødsel og har tenkt å la den henge der sammen med lammeskinnunderlaget til vi kommer hjem fra føden....godt gjennomluftet kan man vel da si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...