Gå til innhold

Sette i gang fødsel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at fødselen blir mye hardere når en må settes i gang på sykehuset? Hvordan går dette for seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare født en gang så jeg har ikke noe å sammenlikne med...Men jeg ble satt igang, legen satte inn en vagiatorie eller gele eller hva det nå var. Dette skulle sette igang rier tok noen timer, så fikk jeg noe som liknet menssmerter. Da riene satte igang skikkelig kom de veldig tett, og var kraftige. Jordmor som var med meg sa tom at de var tette og kommenterte med "stakkars deg...". Men da selve fødselen kom i gang gikk det fort og greit. Alt gikk bra og vi fikk ei nydelig jente, så verdt alle vondter... Lykke til!!!

Skrevet

Har igrunn det inntrykket at det varierer like mye som andre fødsler eg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...