Bohema77 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei, vi har vært i dag. Ble satt tilbake 2 dager, så det var helt ok. Er 16 +4. Flott liten krabat, aktiv som bare det. Drakk litt kald jucie på forhånd slik som anbefalt av dere jenter, og høy aktivtet. Så ble den sliten og hvilte litt, med tommelen i munnen. Så gøy å se. Den så helt frisk ut, hjertet slo. Morkaka ligger litt på siden, derfor har jeg kjent den litt på den andre siden.(Kjente den i natt også, den ruller rundt til ene siden av livmora). Vi ville ikke se kjønn, og det gjorde vi ikke heller så da er det vel 75% sjanse for jente og 25 for gutt da... Jeg prøvde å ikke se i genitaliaområdet... Vet ikke om mannen min så det, han sier at han ikke så det... Jordmora fikk beskjed om å ikke si det, så vet ikke om hun så det... Det blir så moro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 hmmm... selv om du ikke ser det selv så er det like stor sjans for gutt. Er liksom ikke sånn at man må se det selv,er ikke så stort... hehe Jeg så det ikke selv på noen av ul,men på første gutt fikk jeg beskjed om jente og det var feil. Neste gutt så jeg heller ikke noe på.. Så det at du ikke så noe selv trenger ikke å bety jente.. hehe
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Åååh, så gøy da Jeg tror nok også at det fortsatt er 50-50 for jente og gutt ja. Det er ikke så lett å se hva som er hva, hvis ikke den som tar ultralyden forklarer skikkelig grattis med tilsynelatende frisk liten baby :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå