PopUp Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Blir ikke helt enig med meg selv. Den er veldig nydelig, men den er noe gulere enn hva jeg hadde forestilt meg. Fargen heter "fløte", men jeg trodde ikke den var så gul som den var... Har liksom alltid forestilt meg helt hvit kjole, men da jeg kom over denne MÅTTE jeg bare ha den, hehe... Men nå vet jeg ikke om jeg skal sende den tilbake og bytte den i en helt hvit kjole... Er det like vanlig med "fløte"-farget kjole som hvit?
Dotten Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Den er sikkert kjempefin, selv om det er litt gulaktig. Gøy å skille seg litt ut fra alle de hvite kjolene vel ?? Behold den du.....!
så var vi 4 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hvis du ikke liker den bytter du, men når martin ble døpt var det både rosa, blå og hvite dåpskjoler.
PopUp Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Ja, den er KJEMPEFIN!! Men....som sagt....hehe... Blir nok mye bedre når jeg får den på henne og får satt på rosa bånd og sånn )
mammmamia ** Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Sikkert nyyydelig med champagnefarget silkebånd på! Ellers mørk blå hvis du har gutt..! Liker godt kjoler som ikke er så tradisjonelle jeg..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå