Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 har termin 29aug, å her komme d ikke te å komma en onge på lenge.. har helt avflatet livmorhals så eg hadde di forhåpningene at eg sko føda snart, men neida her ligge han så godt i magen å vil isje ut i d heila tatt.. e eg galen så senda han ut nå? han reise jo på overtid så d blir gode penger av d
plumsing Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Mannen min jobber på båt. Han går i land den dagen jeg har termin:D Det går helt sikkert bra..., og det er vel en liiiten muighet for at han kan komme hjem hvis fdselen din starter??? Lykke til da;)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 ja gjør regning me at han får komma hjem så fort så mulig viss noe skulle skje, men han komme nok ikke te å rekke fødselen viss den er igang (noe som ikke komme t å skje da).. men nå har eg endelig født før så eg vett ka eg ska gå gjennom, hadde våre være viss eg va fyste gangs fødende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå