babyprincess Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Noen som kan anbefale et svangerskapskurs i nærheten av oslo sentrum? På forhånd tusen takk for svar:-)
LRMG Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hadde hørt litt diverse om de som arrangeres av sykehusene, så jeg meldte oss på ett i regi av Judith Meadow Hagen, med fokus på aktiv fødsel, pusteteknikker, ulike fødestillinger osv. Lærte utrolig masse både om hva jeg og faren kan gjøre rent praktisk, og fikk også en veldig fin innføring i gangen i fødselen og hva man kan vente seg i de ulike fasene. Kan absolutt anbefale det - er kjempeglad for at jeg gikk på det, og mannen min var utrolig nok også fornøyd og virker mye mer klar for fødselen nå. Terningkast 6!
♥lurelure♥ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Vi skal på foreldreforberedende kurs på ullevåll 9 sept... Du kan jo lese om det på nettsidene deres.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 JordmorMatja www.jordmormatja.no Synes det var kjempebra!
babyprincess Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 takk for svar folkens:-) Nå ble jeg glad:-) Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå