Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Det gjør lille her i huset også, hehehe. For min del bør de være kokte;) Hadde vært verre om det var ukokt spagetti da, tonebf:D
Sånn kan det gå Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg foretrekker kokte, men flere av ungene elsker ukokte.
tonebf Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 mhm rett fra pakka... harde kjempegodt.... mini kan komme og spørre om han kan få det til barnetv, hihi den ny snacksen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå