Gå til innhold

Ble plutselig dårlig nå... eh??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt plutselig..

Pulsen stiger kjenner jeg

ble sånn febervarm

kvalm så jeg tror jeg må spy snart

vondt i magen pga hard mage/delvis forstoppelse

hodepine

Åh nei jeg vil da for svarte ikke bli syk nå da... jaja.. legge fra seg pcen, ta en dotur og legge seg nedpå litt da sikkert. f&&%"% altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke det sånn at man kan bli dårlig når fødsel er i gang da?

Håpe det er sånn dårlig og ikke syk-dårlig da

Skrevet

Du får håpe det er fødselen som er i gang da. :)

Kjipt å bli syk..

Lykke til. :)

Skrevet

hvordan var prøvene dine på sist kontroll da? leste en skrekkhistorie her om svangerskapsforgiftning skjønner du... bare lurte derfor..

Skrevet

de sier alt er bra.. hadde +1 på protiner og +2 på sånn lokouid (aner ikke hvordan det staves)

Skrevet

Når du er på overtid så ville jeg ringt til føden og fortalt hvordan jeg følte meg! Ikke fordi at det er noe galt eller at du må inn, men det kan jo være tegn på alt mulig og det er viktig at kyndige er med på å vurdere det. (synes jeg da:-0)

Lykke til!!

Skrevet

syns virkelig du fortjener å føde nå. Hadde ringt føden uansett jeg, hvertfall når du er så dårlig på slutten. Er så mange "skrekk" historier om endel som går over tiden nå. Ikke for å skremme deg.

Skrevet

Du er over termin, men ikke på overtid;) (iallefall slik d regnes på st.olavs;)) Jeg ville også ringt føden ja..Men jeg skulle gjerne ringt dem hver dag jeg da..*hihi*

Skrevet

hehe takk for det... føles ikke helt bra å bli dårlig nå.. men men.

Jeg har en magefølelse jeg stoler på.. tror ikke at noe er galt, så tar egentlig det hele med knusende ro.

Idag kommer endelig min yngste søster som skal være med på fødselen, så da får jeg litt avlasting med min sønn på 2 1/2 år ihvertfall.. skal bli deilig å slappe av litt på dagtid også.

Vi skal prøve å få handlet inn mat til 2 uker fremover idag,og tror nok jeg spørr pent om vi tar kinamat idag..

Sånn som det er nå så er detfull rulle fra kl 07.30 og til gubben kommer hjem fra jobb 16.30... da besvimer jeg et kvarter på senga etter middag og så snegler timene seg til storebror legger seg kl 20.

Etter det forsvinner gubben ut i garasjen å mekker på noe,imens jeg bimmer litt og ser litt tv samtidig som jeg vet jeg egetlig bare burde legge meg.. hehe.

ender med at jeg ikke legger meg før gubben gjør det rundt kl 23... og da er jeg heeeelt skutt.

Skrevet

jeg vet jeg ikke er på ovetid sånn sett... bare skrevet det her fordi vi regner oss som på overtid når vi er over termin. hehe. jeg er jo tross alt ikke mer enn 7 dager over termin, så.

Skrevet

hei! Jeg ble kvalm siste dagene før fødsel, kanskje det er noe på gang snart??

Håper du er i gang snart da!

Lykke til videre!!

Skrevet

åh sånne svar er vi glade vi får...jepp håper kanskje det kan være et tegn da:) bare å vente å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...